اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رها کردن زن بیمار درخیابان توسط خانواده/عکس


با تحقیق در مورد پرونده زن بیماری که با لباس یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران در خیابان ری رها شده بود، مشخص شد برادرش و همسر او پس از مرخص کردن زن بیمار از بیمارستان، او را به دلیل ابتلا به یک بیماری لاعلاج در خیابان رها کرده بودند.

با تحقیق در مورد پرونده زن بیماری که با لباس یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران در خیابان ری رها شده بود، مشخص شد برادرش و همسر او پس از مرخص کردن زن بیمار از بیمارستان، او را به دلیل ابتلا به یک بیماری لاعلاج در خیابان رها کرده بودند.

این زن بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته (19 آبان) در حالی که درون پتویی پیچیده شده بود، در حاشیه خیابان ری رها شد و رهگذران به محض مشاهده وی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند. به دنبال این تماس و حضور ماموران کلانتری 113 بازار در محل، معلوم شد زن بیمار لباس بیمارستان به تن دارد و ساعاتی پیش در این محل رها شده است.

در حالی که بیمار مدعی بود آمبولانس بیمارستان او را در محل رها کرده و رفته است، اما ماموران پلیس با استفاده از دوربین مداربسته یک بانک در آن محل متوجه شدند زن جوان توسط یک زن و مرد با خودروی پراید به این محل منتقل و رها شده است. به این ترتیب پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تحقیقات آغاز شد. در مرحله بعدی تحقیق معلوم شد، زن جوان در یکی از بیمارستان‌های دولتی بستری بوده و پس از ترخیص در اختیار 2 نفر از بستگانش قرار گرفته است.

زن بیمار 42 روز بستری بود

در پی این ماجرا روز گذشته دکترسیدعلی بحرینی‌مقدم، مدیر این بیمارستان دولتی گفت: زن بیمار (حمیرا) نام دارد و 25 ساله است. این بیمار روز پنجم مهر امسال از طریق اورژانس به این مرکز منتقل شد و 42 روز در بیمارستان بستری بود. وی افزود: در طول درمان این بیمار معلوم شد او مبتلا به بیماری لاعلاجی است. با توجه به این که از خانواده زن جوان خبری نبود، او تحت حمایت بیمه درمانی قرار گرفت تا هزینه‌های وی رایگان منظور شود.

برادر بیمار او را تحویل گرفته بود

وی با اشاره به پیدا شدن خانواده زن بیمار گفت: مددکاران بیمارستان پس از پیگیری و تلاش، برادر این زن را پیدا کردند. با حضور این مرد و همسرش در بیمارستان، با توجه به این که پزشک معالج نظر داده بود که زن بیمار می‌تواند مرخص شود، آنها وی را تحویل گرفتند و با تنظیم صورتجلسه‌ای او را از بیمارستان مرخص کردند.



ویدیو مرتبط :
کلیپ رها رها رها من همایون شجریان تصویری | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راننده آمبولانس به زنان بیمار تجاوز می‌کرد/ 8 سال زندان تنها مجازات هتک حیثیت 3 زن+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 

اخبار حوادث - راننده آمبولانس به زنان بیمار تجاوز می‌کرد/ 8 سال زندان تنها مجازات هتک حیثیت 3 زن+عکس

به گزارش پلیس راننده آمبولانس در اتهام با تعرض جنسی حین انجام وظیفه دستگیر و محاکمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشیتدپرس جان فرانکلین 39ساله راننده آمبولانس یک کلینیک در منطقه میداستون شهر کنت در جنوب شرقی انگلستان به اتهام تجاوز به سه زن بیمار روز گذشته مکامه شد.

گفته می‌شود، "جان" زنان بیمار در حین انتقال به بیمارستان مورد تعرض جنسی قرار می‌داده‌ است،‌البته وکلا معتقدند که آمار قربانیان جان بیش از 3 زن است.

وکلا اعلام کردند که "جان"،‌ با استفاده از دارو زنان را بیهوش می‌کرده و سپس دست به اعمال وقیحانه می‌زده است و این 3 زن نیز که از او شکایت کرده‌اند،‌ به طور کامل بیهوش نشیده بودند و متوجه اتفاقات اطراف خود می‌شدند.

قربانیان این عمل وقیحانه پس از بهبودی کامل و ترک کلینیک با طرح شکایت از "جان فراکلین" از پلیس خواستار رسیدگی به موضوع مطرح شده شدند.

تحقیقات پلیس پس از آغاز شدن منجر به ثابت شدن جرم و دستگیری "جان فرانکلین" راننده آمبولانس متجاوز شد.

در دادگاهی که روز گذشته برگزار شد جان فرانکلین با قبول اتهامات خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی زنان بیمار حین انتقال به مراکز درمانی به 8 سال زندان محکوم شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران