اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رهایی گروگان توسط کلاه‌ سبزهای ارتش


رزمایش تخصصی رهایی گروگان توسط تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش در نخستین روز از رزمایش بیت المقدس ۲۸ در کویر مرنجاب انجام شد.

خبرگزاری مهر: در نخستین روز از رزمایش بیت المقدس ۲۸ که در کویر مرنجاب و منطقه آران و بیدگل در حال برگزاری است، رزمایش تخصصی رهایی گروگان توسط تیپ ۶۵ هوابرد(نوهد) انجام شد.

در این رزمایش تروریست های فرضی توسط نیروهای هوابرد ارتش به کمین افتاده و دستگیر شدند. همچنین برخی اهداف توسط تک تیراندازها از داخل بالگرد مورد هدف قرار گرفتند.

گفتنی است رزمایش رهایی از گروگان برای آمادگی جهت مقابله با تحرکات تروریستی صورت می‌گیرد.

بنابر این گزارش رزمایش بیت المقدس ۲۸ به مدت دو روز در منطقه عمومی کاشان و منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار می شود.

امیر پوردستان هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقا قابلیت دفاعی نیروهای رزمنده و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود. همچنین وی در خصوص پیام این رزمایش به کشورهای منطقه گفت: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه صلح و دوستی است.


ویدیو مرتبط :
پرش کلاه سبزهای ارتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت مامور یگان ویژه در حین رهایی گروگان توسط اشرار



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شهادت مامور یگان ویژه در حین رهایی گروگان توسط اشرار

یكی از ماموران رهایی گروگان یگان ویژه پاسداران استان فارس در درگیری مسلحانه با باند اشرار به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا،به نقل از مركز اطلاع‌رسانی پلیس، در آخرین ساعات روز گذشته برابر گزارش واصله مبنی بر وجود اشرار با احتمال وجود گروگان‌گیری، نیروهای رهایی‌گروگان یگان ویژه پاسداران استان فارس به سرعت خود را به محل رساندند.

براساس این گزارش با توجه به اخبار اكیب‌های اطلاعاتی درباره حضور مجرمان مسلح در یكی از طبقات ساختمان و تیراندازی‌های مداوم، تخلیه ساختمان‌های مجاور و پاكسازی محل از سكنه در اولویت كار قرار گرفت كه پس از اقدام به فرار مجرمان، دو تن از آنان توسط اكیپ‌های عملیاتی یگان ویژه استان فارس دستگیر شدند اما مظنون اصلی شخصی با هویت معلوم در طبقه آخر ساختمان مخفی شد و شروع به تیراندازی به سمت ماموران حاضر در صحنه كرد

.

در این گزارش آمده است كه پس از 9 ساعت درگیری و تیر اندازی، گروهان رهایی گروگان یگان فارس در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با تسخیر كامل ساختمان، شرور نامدار استان فارس كه دارای سوابق بسیاری همچون اخاذی‌های گسترده، درگیری‌های مسلحانه با ماموران و ... بود را به هلاكت رساندند.

در این درگیری مسلحانه که تا ساعات اولیه بامداد روز بعد ادامه داشت، متاسفانه یكی دیگر از ماموران یگان ویژه، با نام «یاسر علی پناهی» در اثر اصابت گلوله از ناحیه پا زخمی و یكی دیگر از ماموران واحد رهایی گروگان به نام گروهبان یكم «نجف شوری» با اصابت گلوله به قلبش به شهادت رسید./ایسنا