اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رمال کلاه بردار دستگیر شد


رمالی که در شیراز سکونت داشت و از فردی در قم 22 میلیون تومان اخاذی کرده بود توسط پلیس قم دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: رمالی که در شیراز به اخاذی از مردم می‌پرداخت در قم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص بیان کرد: راننده تاکسی که پسرش بیمار بود با اعتماد به دعانویسی در شیراز طی 2 ماه 20 میلیون تومان به حساب رمال ریخته بود که پس از مدتی با شکایت این مال باخته،‌ فرد رمال بازداشت شد.

سرهنگ مهدی قدمی توصیه کرد: مردم نباید با فردی که از طریق پیامک و یا تماس و غیره در ارتباط هستند اعتماد کرده و به حساب وی پول واریز کنند.

شاکی رمال که راننده تاکسی بود و در جلسه مصاحبه مطبوعاتی حضور داشت، در خصوص نحوه اخاذی بیان کرد: در حال جابجایی مسافر بودم که خانمی سوار بر تاکسی شده و با اطلاع از اینکه پسر 11 ساله بیماری دارم دعانویسی را معرفی کرد که بچه‌ام را درمان می‌کند.

وی گفت:‌ به صورت تلفنی با رمال که در شیراز سکونت داشت تماس برقرار کرده که این فرد گفت برای مداوای فرزندت باید برای خرید گوسفند مقداری پول به حسابم واریز کنی، سپس گفت 2 میلیون برای دفع ارواح و به همین ترتیب جمعا 22 میلیون تومان پول دریافت کرد.

این مال باخته ادامه داد: پس از گذشت مدتی و مشاهده بهبود نیافتن پسرم از رمال شکایت کرده که رمال دستگیر شد.


ویدیو مرتبط :
دکتر کلاه بردار - شوخی کردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رمال مجازی دستگیر شد



رمال مجازی دستگیر شد

زن رمالی كه با راه اندازی یك سایت اینترنتی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات گسترده درخصوص فالگیری و رمالی می كرد از سوی ماموران پلیس فتا استان البرز دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ یزدان نیكنام گفت: در پی رصد سایت ها در فضای مجازی از سوی كارشناسان پلیس فتا استان البرز و مشاهده دو وبلاگ كه اقدام به تبلیغات گسترده در زمینه فالگیری و رمالی می كردند پیگیری موضوع در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های فنی و اقدامات اطلاعاتی آدرس گرداننده سایت مورد نظر واقع در محدوده استان البرز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به آدرس مورد نظر اعزام اما با مراجعه ماموران به محل مورد نظر مشخص شد كه آدرس غیر واقعی بوده است.

سرپرست پلیس فتا استان البرز اظهارداشت: ماموران مرحله به مرحله تحقیقات خود را تا شناسایی آدرس دقیق متهم ادامه دادند تا اینكه محل زندگی این زن  واقع در كرج شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه یكدستگاه كیس مانیتور و ابزار آلات فالگیری و رمالی به پلیس فتا منتقل شد.

متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه ، منكر هرگونه جرمی شد اما در مواجه با مدارك و مستندات موجود به جرم خود اعتراف كرده و گفت كه حدود دوسال است كه در امر فالگیری مشغول به فعالیت می باشد و به صورت تلفنی و حضوری برای افراد مختلف اقدام به فالگیری می كند و اخیرا نیز از طریق سایت فوق اقدام به تبلیغات گسترده در این خصوص می كرده و مشتریان فراوانی دارد.

سرهنگ نیكنام افزود: این فرد با دریافت مبلغ 80 تا 100 هزار ریال از هر مشتری در قبال گرفتن فال قهوه تنها تفكرات و تخیلات ذهنی خود را به آنها القاء و از این طریق اقدام به فریب و كلاهبرداری از مشتریان خود می كرد.

گفتنی است؛ متهم دستگیر شده پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد./جام جم آنلاین