اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رفتار بی ادبانه ملی‌پوش ایران در باکو +عکس


کشتی‌گیر تیم ملی آزاد کشورمان در پایان رقابت‌های جایزه بزرگ باکو در محل برگزاری مسابقات با پیشکسوت کشتی ایران درگیر شد.

تسنیم: کشتی‌گیر تیم ملی آزاد کشورمان در پایان رقابت‌های جایزه بزرگ باکو در محل برگزاری مسابقات با پیشکسوت کشتی ایران درگیر شد.

در شرایطی که مسابقات کشتی جایزه بزرگ باکو در آذربایجان روز یکشنبه پایان یافته اما درگیری پرویز هادی و یک پیشکسوت کشتی کشورمان نقل بسیاری از رسانه‌های آذری و روسی شده است.

ماجرا از این قرار است که در هنگام کشتی محمدرضا آذرشکیب و پرویز هادی در وزن 120 کیلوگرم، مهدی شیرازی، مدیر تیم استیل آذین در لیگ کشتی آزاد که البته از پیشکسوتان کشتی نیز محسوب می‌شود، از روی سکوها در حال کوچ کردن آذرشکیب بوده و او را راهنمایی می‌کرد.

پس از پیروزی آذرشکیب برابر هادی، این کشتی‌گیر جوان کشورمان با همان دوبنده و بدون اینکه عرق بدنش را خشک کند به روی سکوها رفته و با فحاشی به شیرازی با وی درگیر می‌شود. حتی غلامرضا محمدی و مسعود اسماعیل‌پور نیز که در سالن و در کنار شیرازی حضور داشتند از هادی درخواست می‌کنند که از صحنه خارج شود اما وی همچنان با صدایی بلند جو سالن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.



در نهایت با دخالت پلیس این غائله خاتمه پیدا می‌کند اما در کمال تاسف بسیاری از تماشاگران آذربایجانی با هو کردن ایرانی‌ها خواستار خروج آنها از سالن مسابقات می‌شوند!

با این حال این پایان کار نبود و پس از پایان این رقابت‌ها چند سایت کشور آذربایجان و روسیه با انتشار این خبر و عکس‌های مربوط به آن، حرکت بسیار زشت کشتی‌گیر ایرانی ابعاد بسیاری زیادی به این ماجرا داده و حتی خواستار برخورد مسئولان فیلا با عوامل این تشنج شده‌اند.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // چهار ملی‌پوش کاراته ایران راهی بیمارستان شدند!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ملی‌پوش سرشناس فوتبال ایران تابعیت قطری می‌گیرد؟! +عکس



 اخبار ورزشی - ملی‌پوش سرشناس فوتبال ایران تابعیت قطری می‌گیرد؟! +عکس

 یک روزنامه ورزشی مدعی شد که مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تابعیت کشور قطر را می گیرد.

به گزارش جام جم ورزشی، مهرداد پولادی که بی شک یکی از بهترین های تیم ملی فوتبال ایران در جریان جام جهانی 2014 برزیل بود این روزها با مشکلات عدیده ای مواجه است. او که اخیرا برای پیوستن به لیگ قطر به این کشور سفر کرده علی رغم اینکه نتوانست تیمی را برای خود برگزیند بنا به مشکلات خدمت سربازی و کارت پایان خدمتش نمی تواند به ایران وارد شود.

این بازیکن جوان حالا آنطور که یک روزنامه ورزشی مدعی شده گویا کاملا قرار است قید حضور در ایران را بزند و اقامت کشور قطر را بگیرد. حال اینکه این موضوع چقدر به واقعیت نزدیک است در روزهای آتی روشن خواهد شد.

پولادی این فصل یکی از گزینه هایی بود که می توانست در یکی از لیگ های معتبر اروپا بازی کند.

 

اخبار,اخبارورزشی,مهرداد پولادی

 

 اخبار ورزشی -جام جم ورزشی