اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رغد صدام تهدید به اخراج از اردن شد



اخبار,اخبار بین الملل,رغد صدام

 

اخبار بین الملل - رغد صدام تهدید به اخراج از اردن شد

دولت اردن دختر دیکتاتور سابق عراق را تهدید به اخراج از این کشور کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دولت اردن به «رغد صدام حسین» که در امان پایتخت این کشور اقامت دارد نسبت به هر گونه اظهاراتی در مورد حوادث عراق هشدار داد و از احتمال اخراج او از اردن در صورت ادامه اظهارات سیاسی خبر داد.

روزنامه العرب اردن نوشت: اردن به «رغد صدام حسین» هشدار داده که مصاحبه مطبوعاتی در این کشور نداشته و به تعهدات پیشین خود در مورد عدم فعالیت سیاسی و یا رسانه ای در جریان اقامت در امان پایبند باشد.

این روزنامه افزود: وکیل «رغد صدام» با صدور بیانیه ای در مورد اینکه دختر دیکتاتور سابق عراق هیچگونه اظهارات سیاسی نداشته باشد را رد کرده است.

گفتنی است دختر دیکتاتور سابق عراق در اظهارات اخیر خود از عملیات های گروه تکفیری-بعثی بر ضد ملت عراق حمایت کرده است.
اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عضو داعش تهدید کرد؛ انفجار بزرگ در اردن + فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تهدید دنیزلی در تمرین پرسپولیس؛ بخندید اخراج می شوید



 

تهدید دنیزلی در تمرین پرسپولیس؛ بخندید اخراج می شوید

 

سرمربی تیم پرسپولیس قوانین خاصی را در تمرین این تیم وضع کرده است.

به گزارش جام نیوز، دنیزلی در تمرین سرخپوشان به بازیکنان این تیم گفت که از این پس هر بازیکنی در تمرین بی دلیل بخندد، اخراج می شود.

افندی تاکید ویژه ای بر جدیت بازیکنان در تمرین دارد. البته این تهدیدات می تواند نشانه بی نظمی در تمرینات دوران استیلی باشد.