اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رضا حقیقی: پرسپولیس رویای بچگی‌ام بود


هافبک فجر سپاسی که در آستانه انتقال به پرسپولیس است می‌گوید می‌خواهد پس از پیوستن به این تیم به فوتبال اروپا برسد.

ایسنا: هافبک فجر سپاسی که در آستانه انتقال به پرسپولیس است می‌گوید می‌خواهد پس از پیوستن به این تیم به فوتبال اروپا برسد.

رضا حقیقی درباره پیوستن به پرسپولیس، شرایط فعلی آمادگی خود و اهدافش پس از پیوستن به جمع سرخپوشان صحبت کرد.

*بالاخره پرسپولیسی شدی.

بله همه صحبت‌ها را انجام داده‌ایم. مسوولان فجر رضایت داده‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. شب گذشته هم جلسه کوچکی بین من، رویانیان و ژوزه برگزار شد و با هم صحبت کردیم. اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا امشب یا فردا صبح قراردادم را امضا می‌کنم.

* پس دیگر به سرنوشت آپیا و کارنی مواجه نمی‌شوی!

نه خدا نکند. اساسا اعتقاد دارم که خود مربی باید یک بازیکن را بخواهد. چرا که برای حضور بازیکن در هر بازی این مربی است که تصمیم می‌گیرد. من توقع ندارم که در پرسپولیس فیکس باشم یا در قراردادم این را قید نمی‌کنم که حتما باید بازیکن فیکس تیم باشم. من به پرسپولیس می‌آیم که حقم را بگیرم.



* البته مثل اینکه در ابتدای فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتی.

بله اما در آن زمان خودم نمی‌توانستم تصمیم بگیرم. باشگاه فجر اجازه جدایی نمی‌داد و جعفری مدیرعامل باشگاه می‌گفت، اگر یک میلیارد هم بدهند رضایت‌نامه‌ات را نمی‌دهیم.

* این بار هم مسوولان فجر به سختی رضایت دادند.

حرف جعفری این بود که با رفتن تو داریم خودکشی می‌کنیم. اما وضع مالی‌مان خوب نیست و چاره‌ای جز این کار نداریم.

* نظر یاوری چه بود؟

من با یاوری صحبت کردم. او انسان بزرگی است و فوتبال خود را مدیون او هستم. یاوری به من گفت تو ستون تیم ما هستی اما بحث مالی دست باشگاه را بسته بود و دیگر تا اندازه‌ای می‌توانستند با این وضعیت بازیکنان را راضی نگه دارند.

* حالا واقعا پرسپولیس را دوست داشتی؟

بله من وقتی برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم، در مصاحبه بحث به پرسپولیس و استقلال رسید و من همانجا هم گفتم که از بچگی پرسپولیسی بوده‌ام. حتی بعضی‌ها به من خرده گرفتند و گفتند نباید اینقدر زود علاقه‌ات را فاش می‌کردی شاید بعدها از استقلال پیشنهاد داشته باشی! اما الان واقعا خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و به رویای بچگی‌ام رسیدم.

* بعد از پرسپولیس می‌خواهی به کجا برسی؟

من تمام هدفم این است که به فوتبال اروپا بروم. من ابتدای فصل از استقلال هم پیشنهاد داشتم. حتی در اواسط این فصل از بروندبی دانمارک هم به من پیشنهاد دادند. امیدوارم در پرسپولیس بهترین بازی‌هایم را انجام دهم و به اهداف بعدی خود برسم.

* موضوع آسیب‌ دیدگی‌ات چه بود؟ از چه زمانی می‌توانی برای پرسپولیس بازی کنی؟

من همین الان هم می‌توانم کار با توپ را آغاز کنم. 5 هفته مصدومیت داشتم اما نمی‌خواهم عجله کنم. با تشخیص پزشکان پیش می‌روم تا مجددا دچار آسیب دیدگی نشوم.


ویدیو مرتبط :
مداحی رضا حقیقی بازیکن پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رضا حقیقی به پرسپولیس پیوست



با عقد قرارداد ۱۸ ماهه

رضا حقیقی به پرسپولیس پیوست

رضا حقیقی پس از توافق با رویانیان با عقد قراردادی یکسال و نیمه به پرسپولیس پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس امشب (سه شنبه )جلسه نهایی خود را با رویانیان برگزار کرد که در پایان این بازیکن با عقد قراردادی یکسال و نیمه رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

حقیقی قرار است از این به بعد تمرینات خود را تا رفع مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال کند./فارس