اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رسوایی به 1.5 میلیارد رسید


فروش فیلم سینمایی «رسوایی» پس از 19 روز از آغاز اکران به یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

ایسنا: فروش فیلم سینمایی «رسوایی» پس از 19 روز از آغاز اکران به یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

قطبی، مسئول فروش موسسه «فیلمیران» که پخش دو فیلم «رسوایی» و «تهران 1500» را برعهده دارد، درباره فروش «رسوایی» اظهار کرد: «رسوایی» مسعود ده‌نمکی شب گذشته (دوشنبه) در تهران 82 میلیون تومان فروش داشت که با این حساب جمع فروش این فیلم تا پایان 12 فروردین‌ در تهران به 950 میلیون تومان رسید.

وی ادامه داد: همچنین فروش «رسوایی» در سینماهای شهرستان‌ها بیش از 500 میلیون تومان بوده است که با احتساب این ارقام، در مجموع فروش این فیلم در طول سه هفته گذشته به یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

قطبی درباره فروش «تهران 1500» نیز بیان کرد: فروش «تهران 1500» به کارگردانی بهرام عظیمی دیشب در تهران 50 میلیون تومان بوده که با این حساب فروش کلی این فیلم در سینماهای پایتخت تا پایان 12 فروردین به 550 میلیون تومان می‌رسد. همچنین فروش این فیلم در شهرستان‌ها در حدود 300 میلیون تومان بوده و مجموع فروش «تهران 1500» 800 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

به گزارش ایسنا و بر اساس گفته سرتیپی، «رسوایی» در حدود 60 سینما‌ی کشور و «تهران 1500» هم تا چند روز قبل در 40 سینمای کشور نمایش داده می‌شوند.

«رسوایی» جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات نام برد.

همچنین انیمیشن «تهران 1500» اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال 1500 است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است.


ویدیو مرتبط :
تفاوت های رسوایی 2 با رسوایی 1/ آیا بازیگران رسوایی یک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش «رسوایی» به 400 میلیون تومان رسید



رسوایی,فیلم سینمایی رسوایی

فروش «رسوایی» به 400 میلیون تومان رسید

فروش فیلم سینمایی «رسوایی»، جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی به 400 میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی - پخش کننده‌ فیلم‌ «رسوایی» و انیمیشن «تهران 1500» در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اعلام این خبر بیان کرد: در حال حاضر فیلم «رسوایی» در حدود 60 سینما‌ی کشور نمایش داده می‌شود و در تهران به فروش حدود 255 میلیون تومانی دست یافته است.

او با اشاره به اینکه این آمار فروش تا شب گذشته بوده است، افزود: سینماهای شهرستان از دیروز تکمیل شده‌اند و قرار است چهار پنج سینمای دیگر هم در شهرستان‌ها پس از ایام فاطمیه اضافه شوند.

«رسوایی» جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان از الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات نام برد.

سرتیپی درباره‌ «تهران 1500» هم گفت: این انیمیشن تا کنون حدود 210 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروش داشته است. البته تعداد سینماهای نمایش دهنده‌ «تهران 1500 » در حال حاضر 40 تاست که قرار است به 50 سینما افزایش یابد.

انیمیشن «تهران 1500» اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال 1500 است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است. 

جدیدترین آمار فروش «حوض نقاشی» در تهران

فروش فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در تهران به 170 میلیون تومان رسید.

غلامرضا فرجی در گفت‌و‌گویی کوتاه با ایسنا، اعلام کرد: فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری در 21 سالن سینمای تهران به فروش 170 میلیون تومان دست یافته است.

به گفته‌ی وی این فیلم در 46 سینمای کشور نمایش داده می‌شود ولی آمار فروش آن در سینماهای شهرستان‌ها هنوز مشخص نیست.

«حوض نقاشی» که در سی‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر توانست بالاترین رای تماشاگران را به دست آورد، داستان یک زوج کم‌توان ذهنی است که یک پسربچه دارند و زندگی آن‌ها به دلایلی با چالش رو به رو می‌شود ولی این زوج موفق می‌شوند با همدلی بر این مشکلات فائق آیند. این فیلم به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامک احصایی و مهسا محجوب محصول حوزه هنری است./ایسنا