اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحم بررژیم صهیونیستی ظلم به هرآزادیخواهی



 

 

رحم بررژیم صهیونیستی ظلم به هرآزادیخواهی است

 

سید حسن خمینی:

رحم بر رژیم تیزدندان صهیونیستی،‌ ظلم به هر آزادیخواهی است


این فاجعه کمی نیست که دنیا بنشیند و نظاره کند. شرایط امروز جهان ما اینگونه است که در آن یک رژیم غاصب که اصل وجودش از نطفه‌ای حرام بسته شده هر نوع تلاش برای کمک ولو انسان دوستانه به مسلمانان را برنمی‌تابد.

ایلنا:نوه بنیانگذار انقلاب گفت:رحم بر رژیم تیزدندان صهیونیستی،‌ ظلم به هر آزادیخواهی است.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی که در مراسم تجدید میثاق شهرداران و اعضای شورای شهر تهران در حرم مطهر سخن می‌گفت، به فاجعه اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: نمی شود برای بنیانگذار نظام بزرگداشت گرفت و از فاجعه‌ای که در جهان اتفاق افتاد یاد نکرد. گروهی که به قصد انسان دوستی و کمک به همنوعان به سمت فلسطین حرکت کرده بودند تا به یاری مظلومان برسند،‌ در نظام دروغ فعلی، گرفتار ددمنشی رژیم صهیونیستی شدند.
وی افزود:این فاجعه کمی نیست که دنیا بنشیند و نظاره کند و سخنی نگوید. شرایط امروز جهان ما اینگونه است که در آن یک رژیم غاصب که اصل وجودش از نطفه‌ای حرام بسته شده و جایگاهی بسیار پست تر از واقعیت تاریخی دارد، هر نوع تلاش برای کمک ولو انسان دوستانه به مسلمانان را برنمی‌تابد.
سید حسن خمینی خاطرنشان كرد: این روزها یاد این جمله معروف امام که می گفت؛ اسرائیل باید از بین برود، تداعی می شود. حرکتی که اتفاق افتاد آیا جز دنائتی است که در بطن این رژیم منحوس وجود دارد؟ دنیا سالهاست با این غده سرطانی مواجه است جهان اسلام سالهاست با این نفرین الهی روبرو است.
وی تاكید كرد: باید به روح امام رحمت فرستاد که تعامل با این رژیم، تعامل با گرگی است که به گوسفندان حمله می کند. رحم بر این تیزدندان فاسد، ظلم به هر آزادیخواهی است. متاسفانه امروزه برخی دولتها از این رژیم حمایت می کنند...../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
قرآن صاعد-ظلم ستیزی(نه ظلم کنیم و نه قبول ظلم کنیم)-سخنان امام خامنه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر معتاد به اموال معلمان هم رحم نكرد



دختر معتاد پس از اخراج از مدرسه، برای تامین هزینه اعتیاد خود، اموال و پول ۳۴ مدیر و معلم ۵ مدرسه دخترانه شهرستان قم را به سرقت برد.


چندی قبل مدیر یكی از مدارس دخترانه به اداره آگاهی شهرستان قم مراجعه و از سرقت اموال و كیف‌های خود و همكارانش خبر داد.



پس از این شكایت، پرونده قضایی تشكیل شد و ماموران برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.



در بررسی از محل سرقت معلوم شد سارق مرموز در غیاب مدیر وارد اتاق كار او شده و كیف و اموال كاركنان مدرسه را به سرقت برده است.



پس از این سرقت، تحقیقات در این زمینه ادامه پیدا كرد تا این كه مدیر و معلمان چهار مدرسه دخترانه دیگر هم به مركز پلیس مراجعه و شكایت‌های مشابهی را ارائه كردند.



ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، محل‌هایی را كه احتمال تردد سارق وجود داشت نامحسوس زیرنظر گرفتند تا این كه اوایل هفته جاری معلم یكی از مدارس دخترانه شهر با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از دستگیری یك دختر سارق در محل كارش خبر داد.



ماموران پس از این تماس، به محل مورد نظر اعزام شدند و با هماهنگی قضایی وارد مدرسه دخترانه شدند و سارق نوجوان را تحویل و به مركز پلیس انتقال دادند. دختر ۱۷ ساله مورد بازجویی‌‌های پلیس قرار گرفت و به ۳۴ فقره سرقت به دلیل اعتیاد از مدارس اعتراف كرد.