اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رانندگان خودروهای گرانقیمت در دام ۲ زن سارق



 

آخرین رمان پل استر به ایران می آید

 

 ۲ زن جوان كه با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت و فریب راننده ها، آنها را بی هوش و اموالشان را سرقت می كردند ، دستگیر شدند.

 

 در پی چندین فقره شكایت در پلیس آگاهی مبنی بر این كه ۲ زن جوان پس از فریب رانندگان خودروهای گرانقیمت و برقراری ارتباط با آنها، در مرحله بعدی با حضور در خانه رانندگان، آنها را با مواد مسموم كننده بی هوش و اموالشان را سرقت می كنند، موضوع در دستور كار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

با شروع تحقیقات در این زمینه، این بار زنی میانسال با حضور در پلیس آگاهی عنوان كرد، هنگام خرید دارو در یكی از داروخانه ها با زنی جوان آشنا شدم كه عنوان می كرد می تواند داروی مورد نظرم را برایم تهیه كند.

شاكی افزود: روز بعد زن جوان كه با او در داروخانه آشنا شده بودم، با من تماس گرفت و گفت، داروی مورد نیاز مرا تهیه كرده است.

به این ترتیب او را به خانه ام دعوت كردم و هنگامی كه او به اتفاق یك زن دیگر به خانه ام آمد برایشان نوشیدنی آوردم و برای آوردن پول دارو لحظه ای این دو زن را تنها گذاشتم.

وقتی نزد آنها بازگشتم، به اصرار یكی از لیوان های حاوی شربت را خوردم و بی هوش شدم.

زن مالباخته ادامه داد: چند ساعت بعد وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم پول های موجود در خانه ام به سرقت رفته و از مهمان های غریبه خبری نیست.

با این شكایت و چهره نگاری از ۲ زن سارق، ردپای یك متهم سابقه دار به نام ندا (۲۸ ساله) شناسایی و در اقدام بعدی نیز محل سكونت دیگر متهم به نام ریحانه در خیابان ولی عصر جنوبی شناسایی و وی دستگیر شد.

با دستگیری ریحانه، وی همدست خود در سرقت را ندا معرفی كرد كه این زن نیز دستگیر و در ادامه تحقیقات مشخص شد آنها همان ۲ متهم تحت تعقیب هستند كه با قرار گرفتن در مسیر خودروهای گرانقیمت، رانندگان را بی هوش و اموالشان را سرقت می كرده اند.

با صدور دستور قضایی، تحقیق از این دو متهم برای كشف تعداد سرقت ها و شناسایی مالباختگان آغاز شده است.... / جام جم آنلاین



ویدیو مرتبط :
خودروهای گرانقیمت پلیس دبی(امارات).....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکار راننده خودروهای مدل بالا از سوی سارق زن‌نما



شکار راننده خودروهای مدل بالا از سوی سارق زن‌نما

سارق تبهکار که با پوشیدن لباس زنانه رانندگان خودروهای مدل بالا را شکار می کرد، پس از دستگیری مدعی شد هر شب از شش خودرو سرقت می کرده است

حوادث - ماموران کلانتری 102 پاسداران از چندی قبل در جریان سرقت از خودروهای مدل بالا در منطقه شیان و لویزان قرار گرفتند.

بررسی های پرونده ها نشان می داد سارق تبهکار با پوشیدن لباس زنانه در کنار خیابان می ایستاد و پس از سوار شدن به خودروهای مدل بالا در یک محل خلوت با تهدید چاقو لوازم داخل خودرو را سرقت کرده و بلافاصله با کمک همدستش از محل می گریخت.

 

متهم همچنین در برخی از سرقت ها از راننده می خواست تا برای او آب معدنی بخرد و در این بین با سرقت لوازم باارزش داخل خودرو و مدارک راننده از محل فرار می کرد.

ماموران با کمک شاکیان پرونده به چهره نگاری از سارق زن نما پرداخته و مشخصات او در اختیار گشتی های پلیس قرار گرفت. سرانجام ساعت 5 بامداد 15 تیر امسال ماموران متهم را در حالیکه پوشش زنانه به تن داشت در داخل یک خودروی پراید شناسایی و او را دستگیر کردند.

 

در بازرسی از داخل خودرو نیز تعدادی مدارک شناسایی و مدارک خودروهای پروتون، کمری و پورشه کشف شد. یک دست کت و شلوار مردانه نیز بر روی صندلی عقب خودرو قرار داشت که متهم مدعی شد پس از هر سرقت برای اینکه شناسایی نشوم لباس های زنانه را با کت و شلوار عوض می کردم.

 

متهم همچنین اعتراف کرد در برخی از موارد با پرسه زنی در خیابان خودروهای مدل بالا را در محل های خلوت شناسایی و از داخل آن سرقت می کرده است.

او همچنین مدعی شد هر شب از شش خودرو سرقت انجام می داده است که تحقیقات برای شناسایی همدست او در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته است.

مهر