اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس مجلس جیبوتی فردا وارد تهران می‌شود



 

رئیس مجلس جیبوتی فردا وارد تهران می‌شود

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ رئیس مجلس جیبوتی فردا (یكشنبه) 16 آبان‌ماه به دعوت رسمی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی وارد تهران می‌شود.

 

رئیس مجلس جیبوتی در این سفر 3 روزه با برخی از مقامات بلندپایه كشورمان دیدار و گفت‌وگو خواهد كرد.

بر اساس این گزارش، رئیس مجلس جیبوتی فردا در تالار تشریفات مجموعه بهارستان با رئیس قوه مقننه كشورمان دیدار و در این ملاقات راهكارهای افزایش روابط 2جانبه و پارلمانی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.../فارس


ویدیو مرتبط :
رئیس جمهور اتریش وارد تهران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس مجلس عراق فردا به تهران می‌آید


مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس از سفر رئیس مجلس عراق به کشورمان خبر داد و گفت: قرار است رئیس مجلس عراق در رأس هیئتی پارلمانی فردا شب وارد تهران شود.

خبرگزاری تسنیم: مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس از سفر رئیس مجلس عراق به کشورمان خبر داد و گفت: قرار است رئیس مجلس عراق در رأس هیئتی پارلمانی فردا شب وارد تهران شود.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی از سفر رئیس مجلس عراق به کشورمان خبر داد و گفت: قرار است "سلیم الجبوری" رئیس مجلس ملی عراق فردا شب و در رأس هیئتی پارلمانی وارد تهران شود.

وی افزود: قرار است رئیس مجلس عراق در روز شنبه 21 شهریور با علی لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کرده و پس از آن طرفین در نشست خبری مشترک حضور یابند.

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس، تصریح کرد: قرار است "سلیم الجبوری" دیداری نیز با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز داشته باشد.