اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا: اوباما واقعاً راهبردی در سوریه نداشته است



اخبار,اخباربین الملل ,نشست  سوریه

رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه با انتقاد از دولت رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که او تا کنون راهبردی درباره تحولات سوریه نداشته است.

 پال رایان، رئیس‌ جدید مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه، پس از آنکه اعلام شد باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا قصد اعزام ده‌ها نیروی عملیات ویژه به شمال سوریه را دارد، از راهبرد اوباما در این کشور خاورمیانه انتقاد کرد.

«رایان» در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز درباره اوباما گفت: «او واقعاً راهبردی درباره سوریه نداشته است. جای امیدواری است که او اکنون راهبردی در این باره دارد.»

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری روز جمعه دستور اوباما برای اعزام کمتر از 50 نیروی عملیات ویژه به شمال سوریه را تأیید کرد، اما درباره نقش آنها در سوریه جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

ریان که روز پنجشنبه، به عنوان پنجاه و چهارمین رئیس مجلس نمایندگان انتخاب شد گفت منتظر دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح است.

وی با بیان اینکه «نتیجه‌گیری درباره درستی یا نادرستی این سیاست، هنوز زود است» اضافه کرد منتظر است «رئیس‌جمهور توضیح دهد که این طرح چیست.»


  اخبار بین الملل  -  فارس


ویدیو مرتبط :
لحظه‌ای که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برکنار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اوباما



اخبار,اخباربین الملل,هشدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اوباما


 اخبار بین الملل  - هشدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اوباما

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به باراک اوباما در مورد استفاده از اختیارات ریاست جمهوری در مورد مساله اخراج مهاجران هشدار داد و به لغو یک قانون مصوب رئیس جمهوری تهدید کرد.

جان بونر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به باراک اوباما در مورد استفاده از اختیارات ریاست جمهوری در مورد مساله اخراج مهاجران هشدار داد و به لغو یک قانون مصوب رئیس جمهوری تهدید کرد.

به گزارش اینترنتی شبکه خبری ان بی سی نیوز، بونر روز پنجشنبه در اولین کنفرانس خبری خود در پی پیروزی روز سه شنبه جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره، گفت: برای رئیس جمهوری روشن کرده ام که اگر در مورد این مساله به طور یکجانبه اقدام کند این عمل در حکم «آلوده کردن چاه» برای کنگره خواهد بود و در این صورت هیچ شانسی برای تصویب اصلاحات قانون مهاجرت در کنگره جدید وجود نخواهد داشت.

وی افزود: کسی که با کبریت بازی می کند خطر سوختن را هم می پذیرد و اگر او (اوباما) به این مسیر ادامه دهد، خودش را می سوزاند.

بونر همچنین گفت که مجلس نمایندگان آمریکا لغو 'قانون درمان مناسب' (Affordable Care Act) مصوب رئیس جمهوری را به رای خواهد گذاشت.

جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات روز سه شنبه کنگره اکثریت کرسی های سنا را تصاحب و اکثریت مجلس نمایندگان را هم برای خود حفظ کردند. در هشت سال گذشته، این نخستین بار است که جمهوری خواهان در هر دو نهاد اکثریت را کسب می کنند.


  اخبار بین الملل  - تابناک