اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار پروین با رئیس شورای المپیک آسیا


پیشکسوت فوتبال ایران که در مالزی به سر می‌برد با رئیس شورای المپیک آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال ایران که در مالزی به سر می‌برد با رئیس شورای المپیک آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

صبح امروز در مالزی مهم‌ترین رویداد برای اهالی فوتبال رقم خورد و شیخ سلمان بن ابراهیم، رئیس فدراسیون فوتبال بحرین تا سال 2015 به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد. او همچنین عضویت در هیئت اجرایی فیفا را به دست آورد.

 در حاشیه برگزاری کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است صبح فردا مراسم تقدیر و تجلیل از ستاره‌های فوتبال قاره کهن برگزار شود. علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران به دعوت از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در مراسم تجلیل از 17 چهره ماندگار قاره کهن در کوالالامپور مالزی به سر می‌برد و در هتل مندرین اورینتال مستقر شده است.

شیخ احمد بن فهد، رئیس شورای المپیک آسیا نیز به منظور نظارت بر انتخابات کنفدراسیون آسیا در مالزی به سر می‌برد. پروین امروز در لابی هتل دیدار و گفت‌وگویی با شیخ احمد بن فهد داشت. در این دیدار شیخ احمد بن فهد از اینکه یکی از اسطوره‌های فوتبال آسیا را دیده ابراز خوشحالی کرد.


ویدیو مرتبط :
دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با وزیر همکاری های بین الم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پروین در گفت و گو با رییس شورای المپیک آسیا / آقا جان بگو هوای فوتبال ایران را داشته باشند



علی پروین در گفت و گو با رییس شورای المپیک آسیا / آقا جان بگو هوای فوتبال ایران را داشته باشند

علی پروین با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس شورای المپیک آسیا امروز در مواجه با علی پروین از حضور سلطان در مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکر کرد.

در مراسم تقدیر از چهرهای پیشکسوت فوتبال آسیا که فردا برگزار خواهد شد علاوه بر علی پروین دو چهره فوتبالی از عراق و سنگاپور هم حضور خواهند داشت.

به همین دلیل است که علی پروین چهره سرشناس تری نسبت به دو نفر دیگر است و در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر جلب توجه می کند.این اتفاق در حالی افتاد که پروین هم در پاسخ به تشکر شیخ احمد گفت:«شنیدم که شما خیلی در آسیا نفوذ داری.آقا جون بگو هوای فوتبال ایران رو داشته باشن.»/خبرآنلاین