اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار مسوولان حج با رهبر معظم انقلاب


در آستانه اعزام زائران بیت‌الله الحرام به سرزمین وحی، مسئولان و دست اندرکاران حج تمتعِ امسال با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و از رهنمودهای معظم‌ُله بهره‌مند خواهند شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت: در آستانه اعزام زائران بیت‌الله الحرام به سرزمین وحی، مسئولان و دست اندرکاران حج تمتعِ امسال با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده و از رهنمودهای معظم‌ُله بهره‌مند خواهند شد.

مسئولان و دست اندرکاران حج تمتع سال جاری در آستانه اعزام اولین گروه از حجاج ایرانی به سرزمین وحی با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد و از رهنمودهای ایشان در برگزاری حجّی شایسته بهره‌مند خواهند شد.

در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت و دستگاه‌های همکار در امر حجاج و دست اندرکاران عملیات حج تمتع برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گزارشی از اقدامات فرهنگی حج امسال ارائه خواهد کرد.

همچنین سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های اجرایی حج تمتع امسال را ارائه خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران و دست‌اندرکاران حج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی



دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی

تکذیب دیدار سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی

برخی رسانه ها طی روزهای اخیر مدعی دیدار حاج سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب شده اند. این رسانه ها ادعا کرده اند که محتوای این دیدار، ماجرای «عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی توسط شورای نگهبان» بوده است.

انتخاب: پس از انتشار خبری در مورد دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب در مورد ماجرای عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی، یک منبع آگاه خبر مذکور را تکذیب کرد.

یک منبع نزدیک به حاج سید حسن خمینی به خبرنگار سرویس سیاسی «انتخاب» ، گفت: برخی رسانه ها طی روزهای اخیر مدعی دیدار حاج سید حسن خمینی با رهبر معظم انقلاب شده اند. این رسانه ها ادعا کرده اند که محتوای این دیدار، ماجرای «عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی توسط شورای نگهبان» بوده است.

وی با بیان اینکه «چنین دیداری در کار نبوده»، افزود: ادعای دیدار یادگاره امام (ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب تکذیب می شود.

قابل ذکر است، ادعای این سایت های وابسته به برخی جریان های تندرو با استقبال دیگر رسانه های خارجی مواجه شده است./انتخاب