اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دیدار سید هادی خامنه‌ای با عبدالله مومنی/عکس




اخبار سیاسی - دیدار سید هادی خامنه‌ای با عبدالله مومنی/عکس

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) به همراه جمعی از اعضای سازمان جوانان این تشکل با حضور در منزل عبدالله مومنی با وی دیدار کردند.

اخبار,اخبارسیاسی,دیدار سید هادی خامنه‌ای با عبدالله مومنی

 

به گزارش ایسنا، در پی اتمام دوره محکومت پنج ساله عبدالله مومنی سخنگوی سازمان ادوار تحکیم وحدت و آزادی این فعال سیاسی از زندان اوین ، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) به همراه جمعی از اعضای سازمان جوانان مجمع جمعه شب در محل منزل آقای مومنی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سیدهادی خامنه‌ای از پایداری و صبر و مقاومت خانم آدینه‌وند همسر مومنی تقدیر کرد و برای عبدالله مومنی نیز آرزوی سلامت و سعادت و توفیق در کار و زندگی و خدمت به خانواده و جامعه کرد.

این فعال سیاسی در ۳۰ خرداد ۸۸ دستگیر و بعد از تحمل چهار سال و یازده ماه حبس در زندان اوین روز پنج شنبه ۲۲ اسفند آزاد شد.

در این دیدار جمعی از نمایندگان سابق مجلس ، فعالان سیاسی و دانشجویی و نیز فعالان زنان و فعالان کارگری نیز حضور داشتند.
 اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
سید حسین مومنی .شهادت امام هادی 94 .قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار‌ سید هادی خامنه‌ای با خانواده کروبی



دیدار‌ خامنه‌ای با خانواده کروبی

دیدار‌ خامنه‌ای با خانواده کروبی

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای روز یکشنبه به اتفاق همسر و خواهر خود و نیز جمعی از اعضای مجمع نیروهای خط امام به دیدار خانواده مهدی کروبی در جماران رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روز نو، در ابتدای این دیدار فاطمه کروبی گزارشی از آخرین وضعیت مهدی کروبی و اقدامات پزشکی که برای وی انجام شده است، ارائه کرد.

در ادامه این دیدار سیدهادی خامنه ای با ذکر خاطره‌ای از دوران پیش از انقلاب گفت: آقای کروبی هرگاه به مشهد می‌آمدند، پایگاهشان در منزل من بود و یادم هست در یکی از سفرها که بسیاری از دوستان از فشارهای امنیتی مرعوب شده بودند، ایشان با کمک‌هایی که از طرف امام (ره) به ایشان رسیده بود به دیدار انقلابیون و خانواده‌های ایشان می‌رفت و شرایط دلگرمی آنان را فراهم می‌نمود.

وی همچنین به خدمات کروبی پس از انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: بعد از انقلاب هم آقای کروبی در کمیته امداد و بنیاد شهید و ریاست مجلس منشاء خدمات بسیاری برای کشور شدند. /ایسنا