اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دکور «3 شو» به سرانجام رسید


گروه تولیدکننده برنامه تلویزیونی «۳شو» با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور به سر می برند.

خبرگزاری مهر: گروه تولیدکننده برنامه تلویزیونی «۳شو» با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور به سر می برند.

علیرضا نجف‌زاده مجری طرح برنامه تلویزیونی «۳ شو» گفت: این روزها در مراحل پایانی ساخت دکور هستیم و می‌توان گفت دکورها به سرانجام رسیده اند همزمان هم روی متن کار می کنیم تا به زودی وارد مرحله تازه تری شویم. این برنامه بخش های جنبی و متفاوتی دارد که به زودی جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: چندی پیش با اعلام یک فراخوان از همه علاقمندان به هنر موسیقی (خوانندگی و نوازندگی) و صداپیشگی دعوت کردیم اگر تمایل دارند در بخش استعدادیابی هنرشان را به نمایش گذارند به این صورت که می توانند هنرمندی خود را در زمینه های مذکور ضبط کرده و برای پخش به برنامه «۳شو» بفرستند.

وی ادامه داد: از آنجا که استقبال مردم بسیار زیاد بود ترجیح دادیم فعلا فراخوان ادامه داشته باشد و تیم ما در حال بررسی ایمیل ها و پاسخ دادن هستند. البته بحث فراخوان و دعوت مردمی بخشی از کار ما است و این باعث نمی شود تا تولید به تاخیر بیفتد.

نجف زاده در پایان درباره سایر فعالیت های خود گفت: علاوه بر این کار درگیر نوشتن فیلمنامه ای سینمایی در ژانر اجتماعی هستم که قصد دارم بعد از «۳شو» بیشتر به آن بپردازم. همچنین «پایتخت ۵» هم که در آن دستیار کارگردان بوده‌ام، طبق صحبت‌هایی که شد قرار نیست برای نوروز ساخته شود و اگر توافقی بین سازمان و سازندگان این اثر حاصل شود به موعدی دیگر موکول خواهد شد.

برنامه ترکیبی پلاتو - نمایش «۳ شو» به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی برای شبکه سه تولید می شود. این برنامه با اجرای جواد رضویان، مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه قرار است روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته از شبکه ۳ سیما روی آنتن برود.


ویدیو مرتبط :
سوپر گلی که سرانجام به ثمر رسید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«نقطه چین» بهرام بیات به سرانجام رسید



 

«نقطه چین» بهرام بیات به سرانجام رسید

 

«نقطه چین» نام اولین اثر هنری با صدای بهرام بیات است که پس از گذشت هفت سال که از آغاز کار بر روی آن گذشته است، سرانجام طی چند ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

آلبوم «نقطه چین» شامل قطعاتی به نام های ماه و ستاره، معنی، دلسپرده، غروب پاییز، عاشق بی افاده، مرگ پنجره، خوب من، نقطه چین، از پشت دیوار غروب و مشق وفا است، خواننده اثر ۴ قطعه را ملودی سازی کرده است.

نکته قابل اهمیت در این آلبوم، وجود آهنگسازانی نام آشنا در کنار هنرمندانی با استعداد و در پی نام است که این تلفیق در راستای ارزشمند کردن موسیقی آن به خوبی صورت گرفته است.

سید بهنام ابطحی تنظیم ۶ قطعه در «نقطه چین» را انجام داده است که به گفته خود دو قطعه از بهترین آثار ۶ و ۸ دوران زندگی هنری اش را برای این اثر ساخته است. مازیار عطاریان نیز با ساخت قطعه «ماه و ستاره» برای جای گرفتن در ابتدای آلبوم پس از سال ها سکوت و دوری از دنیای موسیقی، بار دیگر به هنری که بدان تعلق دارد بازگشته و روح ویژه ای با ساخته اش به این اثر بخشیده است.

دیگر آهنگسازان این آلبوم، کیان مقدم و معراج طبسی هستند که در همکاری با یکدیگر توانسته اند آثاری شنیدنی ارائه دهند که بی شک می توانند به واسطه آنان، به جذب نگاه ها به سمت خود در زمینه آهنگسازی در آینده ای نه چندان دور امیدوار باشند.

بهرام بیات در یک گفتگو کوتاه با اشاره به زمان و اندیشه صرف شده برای موسیقی آلبوم «نقطه چین» گفت: می توانم به حق ادعا کنم که این آلبوم از لحاظ ملودی جای بحث برای کسی نمی گذارد چرا که سعی شده تا حد امکان برای تمام قشرهای جامعه با سنین مختلف نقطه جذابیت داشته باشد تا طیف بیشتری از احساسات را با خود درگیر کند. برخی از ملودی ها نه به این معنا که بازسازی و بازخوانی آثار قدیم و ماندگار موسیقی پاپ باشند اما گوشه هایی از شخصیت آن آثار را با خود به همراه دارند تا ارتباط با مخاطب قوی تر شود. تمامی قطعاتی که در این آلبوم ارائه شده اند در چارچوب احساس قرار دارند و این فارغ از نوع ریتم و سبک است چرا که خواننده با انتقال حس می تواند اولین و برترین تاثیر را بر مخاطب بگذارد.

این خواننده درباره علت طولانی شدن زمان تولید این اثر اظهار داشت: عوامل زیادی باعث بروز این مشکل شدند از جمله آن که استارت این آلبوم دقیقا زمانی اتفاق افتاد که بهنام ابطحی درگیر مشکلاتی در زمینه کار خود شده بود. از طرف دیگر با توجه به شغل اصلی من، می بایست جابه جایی هایی در رابطه با ماموریت های کاری داشته باشم و این مساله روی صدای من تاثیر بسزایی می گذاشت و اجرای قطعات را به تاخیر می انداخت. با گذشت زمان، بازار نیز هر چه بیشتر از ثبات خارج شد و این کار ما را سخت تر کرد به طوری که دائم در این فکر بودیم این آلبوم باید شامل چه قطعاتی باشد تا بتواند رضایت مخاطب را جلب کند. در طی یک سال گذشته که سرعت کار چندین برابر شد، برای همسو شدن با علاقه به روز شنونده ها حدود ۸۰ درصد تنظیم ها و موسیقی را تغییر دادیم و چند قطعه را نیز اضافه یا حذف کردیم تا آلبوم حال و هوای امروزی داشته باشد هر چند که از نقاط عطف آن چیزی کم نشد، به خصوص این که برخی از ترانه ها به علت کلام قوی و حسی که به همراه داشتند، در طی این سال ها همچنان شنیدنی بودند و تنها ملودی را به روز کردیم تا موسیقی دینش را به کلام ادا کرده باشد.

ایشان در پایان، در مورد پیش بینی استقبال مخاطب از این اثر توضیح داد: همواره ما با مخاطبینی غیرقابل پیش بینی مواجه هستیم. گاهی اوقات یک آلبوم از لحاظ حرفه ای در جایگاه خاصی قرار ندارد اما مورد توجه مردم قرار می گیرد و گاهی نیز برخلاف این اتفاق رخ می دهد. به هر حال، با توجه به نوع اجرا، کلام و موسیقی این آلبوم ـ اگرچه از یک نظر شخصی ـ در سطح قابل قبولی قرار گرفته، باز هم به سلیقه و علاقه مخاطب احترام می گذاریم و تابع انتخاب آن ها هستیم.

این اثر که در مرحله کسب مجوز قرار دارد، پس از گذشت از این مرحله توسط شرکت فرهنگی ـ هنری سل فا به علاقمندان ارائه خواهد شد.... / شبکه خبری برنا