اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دو اسمارت فون جدید سامسونگ +عکس


سامسونگ از دو اسمارت فون جدید خود در چین رونمایی کرده که به دلیل برخورداری از قابلیت هایی مانند دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا حافظه ۱۶ گیگابایتی می تواند با استقبال کاربران سامسونگ مواجه شود.

خبرگزاری مهر: دو اسمارت فون جدید سامسونگ با نام های J۷ و J۵ به طور رسمی در چین معرفی شدند. در دو محصول معرفی شده Galaxy J۷ از قابلیت های سخت افزاری بیشتری نسبت به J۵ برخوردار است که می تواند توجهات بیشتری را به خود جلب کند.

دو اسمارت فون جدید سامسونگ +عکس

از قابلیت های Galaxy J۷ می توان از مواردی مانند پردازنده هشت هسته ای Snapdragon ۶۱۵، رم ۱.۵ گیگابایتی نام برد. Galaxy J۵ همانطور که گفته شد از سخت افزار ساده تری برخوردار بوده و به پردازنده چهار هسته ای Snapdragon ۴۱۰، سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی و رم ۱.۵ گیگابایتی مجهز شده است.

دو اسمارت فون جدید سامسونگ +عکس

J۷ از نمایشگر ۵.۵ اینچی، کیفیت ۷۲۰ پیکسل و ضخامت ۷.۹ میلی متر و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برخوردار است. J۵ از صفحه نمایش ۵ اینچی و کیفیت تصویر ۷۲۰ پیکسل و ضخامت ۸.۵
میلی متر و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری برخوردار است.

اما این دو اسمارت فون از قابلیت های مشترکی مانند حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل، دو سیم کارته، قابلیت اتصال به LTE و اندروید ۵.۱ برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
قابلیت های جدید اسمارت فون جدید سامسونگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ+ عکس



انفجار اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ+ عکس

دستگاه های مختلفی که برای روشن ماندن به انرژی الکتریسته نیاز دارند، در صورتی که موارد ایمنی در زمان تولید و یا هنگام کار با آن توسط کاربر رعایت نشود، احتمال برورز حادثه را به وجود می آورد.

گجت های هوشمند، روز به روز در حال باریکتر شدن می باشند و این یعنی قطعات کوچک تر و پردازش بیشتر که موجب گرم شدن بیش از حد این دستگاه ها می شود و در نهایت فضای کمتر برای عبور هوا، در سال گذشته یک دستگاه اسمارت فون گلکسی اس 3 سامسونگ خود به خود شروع به اتش گرفتن می کند که خوشبختانه به علت اینکه کاربر در زمان وقوع این حادثه از دیوایس خود استفاده نمی کند، مشکل خاصی برایش به وجود نمی آید.

انفجار گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ,انرژی الکتریسته,منفجرشدنگوشی گلکسی اس 3

اما هفته گذشته یک دستگاه گلکسی اس 3 دیگر هنگامی که داخل جیب شلوار یک دختر 18 ساله بوده است منفجر می شود، که موجب ایجاد سوختگی و آسیب دیدن به این فرد می شود.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

علت این مسئله که در محل کار این خانم رخ داده است همچنان معلوم نیست، اما سامسونگ سوئیس اعلام کرده است، که در حال بررسی این مسئله می باشد  و گوشی برای انجام تحقیقات بیشتر به کره ارسال خواهد شد.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه خبرنگاران