اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دوری یک ماهه هافبک پرسپولیس از میادین


هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی شدید پس از MIR امروز بعدازظهر مشخص شد یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

خبرگزاری فارس: هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کشیدگی شدید پس از MIR امروز بعدازظهر مشخص شد یک ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

رضا حقیقی در تمرین این تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد از همین رو این بازیکن بعدازظهر امروز MIR را روی پای خود انجام داد که در نهایت با تشخیص پزشکان در مرتبه اول مشخص شد که حقیقی یک ماه از میادین فوتبال باید دور باشد.

البته قرار است عکس رباط حقیقی به چند متخصص صاحب نام ارتوپدی نیز نشان داده شود تا آنها درباره وضعیت حقیقی نظر خود را اعلام کنند و پس از جمع‌بندی تصمیمات نهایی برای تمرینات او گرفته شود.


ویدیو مرتبط :
بازگشت تیاگو بعد از یک سال دوری از میادین !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای جباری زیر تیغ جراحان؛ دوری دو ماهه ستاره از میادین



تیم استقلال , تیموریان , مجتبی جباری

 

کاپیتان تیم استقلال هم رفت کنار آندو تیموریان تا امروز در بیمارستان مهراد توسط دکتر حیدریان تحت عمل جراحی قرار گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، مجتبی جباری امروز پای مصدومش را به تیغ جراحان می سپارد تا بعد از آندرانیک تیموریان او هم مدتی را دور از میدان باشد.

این بازیکن که در تعطیلات تمرینات استقلال به امارات رفته بود به تازگی به ایران بازگشته است. او امروز در بیمارستان مهراد توسط دکتر حیدریان تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

گفته می شود جباری پس از عمل جراحی تا دو ماه فرصت حضور در میدان را از دست می دهد. بدین ترتیب جباری بازی های حساس استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و فینال جام حذفی را از دست می دهد. تیموریان تا اردیبهشت ماه نمی تواند برای استقلال به میدان برود.