اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دندانپزشکی که با جان هزاران بیمار بازی کرد


مسئولین اداره بهداشت و درمان ایالت کلرادو می گویند آقای استفن اشتین، دندانپزشک، سرنگ های یک بار مصرف را بیشتر از یک بار و برای چندین بیمار مورد استفاده قرار می داده است.

 

 

صبح بخیر: مسئولین اداره بهداشت و درمان ایالت کلرادو می گویند آقای استفن اشتین، دندانپزشک، سرنگ های یک بار مصرف را بیشتر از یک بار و برای چندین بیمار مورد استفاده قرار می داده است. این روند 12 سال ادامه  داشته و به همین دلیل مراجعه کنندگان به مطب این پزشک در معرض خطر ایدز یا هپاتیت قرار دارند.



پس از آنکه مشخص شد این دندانپزشک  سرنگ ها و سوزن ها را دور نمی انداخته و از هرکدام چندین بار استفاده می کرده است، از همه کسانی که به مطب او مراجعه کرده اند خواسته شده است آزمایش ایدز و هپاتیت بدهند.

متاسفانه سوزن ها و سرنگ ها هرکدام به مدت چند روز و برای چندین بیمار مورد استفاده قرار می گرفته اند. از آن جایی که پس از تزریق مقدار کمی خون در سرنگ و سوزن آن باقی می ماند، احتمال ابتلا به ویروس ایدز و هپاتیت در این بیماران زیاد است.



ویدیو مرتبط :
تناقض بزرگ آمریکایی ها در تحریم داروی هزاران بیمار ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جکی جان دیگر در فیلمهای اکشن بازی نمی کند !



یکی از محبوبترین ستاره های اکشن جهان تصمیم گرفته است که دیگر در فیلمهای اکشن بازی نکند.

 

جکی جان,محبوبترین ستاره های اکشن

 

جکی جان که بخاطر صدمین فیلم خود با نام"زودیاک چینی " در جشنواره کن شرکت کرده است ، روز جمعه در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت از این به بعد در هیچ فیلم اکشنی بازی نمی کند.

 

این بازیگر ۵۸ ساله گفت:"این آخرین فیلم من خواهد بود.من از بدنم می پرسم که تا چه زمانی می توانم ادامه بدهم .... حالا به شما می گویم که دیگر جوان نیستم."

 

جکی جان خندید ، سپس به صحبتهایش ادامه داد و گفت:"من واقعا" خسته ام."

 

این سوپراستار که در فیلهایش هیچ وقت از بدلکار استفاده نمی کند و همه صحنه ها را خودش بازی می کند در ادامه حرفهایش به یک موضوع دیگر هم اشاره کرد .

 

او گفت:"دنیای امروز پر از خشونت است . خیلی عجیب است، من هیجان و مبارزه را دوست دارم اما خشونت و وحشیگری را دوست ندارم."/ آفتاب