اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل مثله کردن اجساد توسط داعشی ها


بخشدار السعدیه در استان دیالی اعلام کرد: داعش قربانیان خود را قبل از دفن مثله می کند تا جسد آنها شناسایی نشود.

پایگاه خبری العالم: بخشدار السعدیه در استان دیالی اعلام کرد: داعش قربانیان خود را قبل از دفن مثله می کند تا جسد آنها شناسایی نشود.

"احمد زرکوشی" گفت: از زمان سیطره داعش بر منطقه السعدیه (60 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه) تا کنون حدود 100 نفر مفقود شده اند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

وی به شبکه عراقی سومریه نیوز تأکید کرد: داعش به تازگی اجساد قربانیان را قبل از دفن در گورهای دسته جمعی مثله می کند از این رو هویت قربانیان قابل تشخیص نیست.

زرکوشی خاطرنشان کرد: احتمال دارد صد نفر مفقود شده، از جمله کسانی باشند که در گورهای دسته جمعی به خاک سپرده شده اند.

تا کنون 4 گور جمعی در السعدیه با بیش از 20 جسد کشف شده و جستجو برای یافتن گورهای بیشتر ادامه دارد.

بخشدار السعدیه روز پنجشنبه از کشف 21 جسد از گورهای جمعی خبر داده بود که 7 تن از آنها از اعضای پیشمرگه هستند که هنگام اشغال السعدیه توسط داعش کشته شده اند.


ویدیو مرتبط :
چرخاندن اجساد داعشی ها توسط ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیابان‌های تکریت مملو از اجساد داعشی‌هاست



اخبار,اخبار  بین الملل,گروه تروریستی داعش


اخبار بین الملل - خیابان‌های تکریت مملو از اجساد داعشی‌هاست

ژنرال فاضل برواری، فرمانده نیروی معروف به «تیپ طلایی» ارتش عراق اعلام کرد که خیابان های شهر تکریت از اجساد تروریست های کشته شده عضو داعش پر شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری کربلا، فرمانده تیپ طلایی ارتش عراق پنجشنبه شب در یک کنفرانس خبری افزود: نیروهای این تیپ، تروریست ها را با فاصله ای 50 متری محاصره کرده و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رسانده اند، به گونه ای که خیابان های تکریت از اجساد آنها مملو شده است.

وی تصریح کرد: ما بر تکریت مرکز استان صلاح الدین مسلط شده و منطقه العوجه را با بخش های اطراف آن پاکسازی کرده ایم.

نیروهای عراق طی روزهای گذشته و پس از پیشروی های داعش در بخش هایی از خاک عراق بسیاری از مناطق اشغال شده را از تروریست ها پس گرفته اند.
 اخباربین الملل - ایرنا