اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلیل سیگار فروشی ملکه اسپانیا! +عکس


تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه اسپانیا در دوران دانشجویی برای امرار معاش سیگار فروشی می‌کرده است.

خبرگزاری فارس: تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه اسپانیا در دوران دانشجویی برای امرار معاش سیگار فروشی می‌کرده است.

روزنامه «دیلی‌میل» نوشت: تصاویر جدید منتشر شده نشان می‌دهد ملکه لتیزیا،‌ ملکه اسپانیا نیز مانند سایر دانشجویان در دوران دانشجویی خود برای امرار معاش خود شغلی غیرعادی داشته است.

سیگارفروشی ملکه اسپانیا برای امرار معاش

بر اساس این گزارش، او نخست در دانشگاهی در مادرید خبرنگاری می‌خوانده است پیش از اینکه دوره کارشناسی ارشد را در دانشگاهی در مکزیک بگذراند؛ جایی که تصاویر جدید افشا کرد او سیگارفروشی می‌کرده است. این تصاویر در اواسط دهه نود، زمانی گرفته شده است که ملکه در دانشگاهی در مکزیک دانشجو بوده است.

سیگارفروشی ملکه اسپانیا برای امرار معاش

در این مطلب آمده: «همسر پادشاه فیلیپ ششم که اکنون به عنوان ملکه لتیزیا شناخته می‌شود، در این تصاویر در بلوزی دیده می‌شود که نام برند سیگار بر روی آن نوشته شده، همراه با جین و یک شال قرمزرنگ. تصاویر نشان می‌دهد لتیزیا در حالی که لبخند بر لب دارد، در آن اطراف می‌چرخیده و اطلاعاتی درباره برند آن سیگار ارائه می‌کرده است تا با فروش آنها امرار معاش کند.»


ویدیو مرتبط :
پاورپوینت به 21 دلیل سیگار نکشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت ملکه زیبایی 21 ساله به دلیل رانندگی درحال مستی +عکس



 این دختر 21 ساله اخیرا موفق شد تاج ملکه زیبایی ایالت آرکانزاس را بر سر بگذارد اما اکنون در آستانه از دست دادن این عنوان قرار دارد.

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

بنابر قوانین شرکت در رقابتهای انتخاب دختر شایسته همه شرکت کنندگان در این رویداد سالانه قراردادی امضا میکنند که طبق آن قول میدهند که هیچ نوع خطای اجتماعی مرتکب نشوند.
"سارا گاورت" برای ورود به جمع شرکت کنندگان این قرارداد را امضا کرد اما 26 سپتامبر گذشته درست یک هفته بعد از انتخابش به عنوان ملکه زیبایی و دختر شایسته در حال مستی توسط پلیس دستگیر شد و این مسئله به مسئولین برگزار کننده رقابتها گزارش شده است و به همین دلیل امکان دارد وی این عنوان را از دست بدهد.
این دختر دانشجو که طی یک مراسم با شکوه تاج ملکه زیبایی  را بر سر گذاشته بود در آستانه حذف از رقابتهای سراسری سال 2013 دارد.
او چندی پیش ساعت 2 بامداد به وقت محلی توسط پلیس متوقف شد و بعد از انجام آزمون هوشیاری مشخص شد که مشروبات الکلی مصرف کرده است و علاوه بر این مدت زمان اعتبار گواهینامه اش هم به پایان رسیده بود . در آزمایشات بعدی نشان داده شد که او دو برابر بیش از حد مجاز الکل مصرف کرده است . وی توسط مامور بازداشت شد و روز بعد با جریمه ای 12000 هزار دلاری آزاد شد. قرار است دادگاهی به این مناسبت برگزار شود و قاضی دادگاه رای دهد که آیا او میتواند در رقابتهای سراسری شرکت کند یا خیر.....!

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

بازداشت ملکه زیبایی , ملکه زیبایی

منبع:pardad.ir