اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلخوری شدید پروین از رویانیان


در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درباره احتمال حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس مطرح شد. اتفاقی که محمد رویانیان از همان ابتدا با آن کاملا مخالفت کرد و در نهایت رونده این ماجرا مختومه شد. اما در میان آنچه جلب توجه می کند، واکنش تند علی پروین و ناراحتی شدید او از تصمیم رویانیان است.

گل: در روزهای اخیر خبرهای مختلفی درباره احتمال حضور هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس مطرح شد. اتفاقی که محمد رویانیان از همان ابتدا با آن کاملا مخالفت کرد و در نهایت رونده این ماجرا مختومه شد. اما در میان آنچه جلب توجه می کند، واکنش تند علی پروین و ناراحتی شدید او از تصمیم رویانیان است.

او که از این اتفاق کاملا عصبی به نظر می رسد، در حاشیه بازی پرسپولیس مقابل پیکان به یکی از نزدیکان رویانیان در باشگاه گفت: «چرا هدایتی را خراب کردید؟ آقای رویانیان که گفته هدایتی را نمی شناسد، چطور به خوانه اش رفت تا از او بخواهد که به پرسپولیس کمک کند؟ این کارها اصلا درست نیست».

در این میان شنیدن حرف های دوست رویانیان هم در نوع خودش جالب بود. او خطاب به پروین گفت: «هدایتی باید برای ورود به باشگاه پرسپولیس همین اول کار 700 میلیون خرج کند تا حاج آقا (رویانیان) او را به هیات مدیره بیاورد».

پروین بازهم حرف هایش را ادامه داد و خطاب به دوست رویانیان گفت: «شما رفتار خوبی با هدایتی نداشتید. او مشکل پرسپولیس را با تبلیغات شهرداری و بانک شهر حل کرد و نباید چنین رفتاری با او می کردید».


ویدیو مرتبط :
رویانیان به جلسه معارفه پروین دعوت نشد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلخوری پروین از رویانیان؛ کسی برای سرمربی خارجی با من مشورت نکرده



 

دلخوری پروین از رویانیان؛ کسی برای سرمربی خارجی با من مشورت نکرده

 

مدیر فنی پرسپولیس از اینکه در مورد جذب سرمربی خارجی با او مشورت نشده است ابراز ناراحتی کرد.

هنگامی که به علی پروین حکم داده و او را بازگرداندند، این پیشکسوت که روزی حاکم بی چون و چرای پرسپولیس بود گمان می کرد تمام امور فنی زیر نظر او انجام می شود، به همین خاطر صراحتا دم از دخالت در تدابیر تاکتیکی استیلی زد و هر روز سر تمرین حاضر شد اما پس از چند روز شرایط به گونه دیگری برایش رقم خورد تا متوجه اصل ماجرا شود.

پروین فهمیده که باشگاه برای جذب سرمربی خارجی استراتژی خاص خودش را داشته و مدت ها است با چند نفر وارد مذاکره شده است. این در حالیست که پروین در جریان نبوده و از طریق رسانه ها متوجه نام برخی کاندیداها شده است.

ظاهرا این مساله برای پروین گران تمام شده و حسابی باعث ناراحتیش شده است.