اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دلار 3500 تومان / صرافی‌های میدان فردوسی کرکره‌ها را پایین کشیدند



صرافی‌های میدان فردوسی کرکره‌ها را پایین کشیدند

در پی نوسانات شدید در بازار ارز، اکثر صرافی‌های واقع در میدان فردوسی تهران کرکره‌های صرافی خود را پائین کشیدند.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خبرنگار مهر از مرکز ارزفروشان تهران ( چهارراه استانبول تا میدان فردوسی) گزارش داد: در پی نوسانات شدید در نرخ ارز، اکثر صرافی‌های واقع در میدان فردوسی یا کرکره‌ها را کاملا پائین کشیده‌اند و یا اینکه کاملا خرید و فروش ارز را متوقف کرده‌اند.

در همین حال، صرافی‌های واقع در مسیر میدان منوچهری ( روبروی سفارت تعطیل شده انگلیس) تا نرسیده به میدان فردوسی قیمت‌های دلار و یورو را از تابلوهای قیمتی خود حذف کرده‌اند.

این در حالی است که صرافی‌های واقع در چهارراه استانبول یعنی چسبیده به بانک مرکزی همچنان قیمت‌های انواع ارز و سکه در تابلوهای خود را لحظه به لحظه تغییر می‌دهند.

آخرین قیمت دلار در تابلوی صرافی میلاد در چهارراه استانبول ( ساعت 15 و 30 دقیقه) 3500 تومان و یورو 4500 تومان درج شده است. قیمت خرید این دو ارز نیز در این صرافی به ترتیب 3400 و 4350 تومان ذکر شده است.

در صرافی‌های دیگر، قیمت خرید پوند 5000 تومان و فروش 5600 تومان و درهم خرید 850 تومان و فروش 950 تومان درج شده است.

مشاهدات خبرنگار مهر نشان می‌دهد که در غیاب دستگاه‌‌های نظارتی، مرکز ارزفروشان تهران مملو از دلالان و سفته‌بازان شده است.

در همین حال، نوسانات شدید در بازار ارز، قیمت انواع سکه را هم در بازار گیج کرده‌ است به طوری که قیمت سکه تمام بهار آزادی در تابلوی صرافی‌ها از یک میلیون و 280 هزار تومان تا یک میلیون و 400 هزار تومان دیده می‌شود.

بازار ارز و سکه در حالی این روزها به شدت آشفته به نظر می‌رسد که مقامات اقتصادی کشور گوی در خواب به‌سر می‌برد و چشم‌های خود را به روی بازار بسته‌اند؛ خواب‌هایی که قطعا با موج جدید گرانی‌های ناشی از این آشفتگی‌ها بیدار خواهند شد./مهر

 

قیمت ارز در بازار ایران و بانک مرکزی


قیمت سکه و طلا در بازار ایران

 


 

 

 


ویدیو مرتبط :
یک میلیون دلار طلا در wc!!, درب کرکره ای پارکینگ, کرکره برقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلار چند نرخی در بازار؛صرافی های میدان فردوسی فقط می خرند



 

 

دلار,ارز

 

دلار در صرافی های میدان فردوسی تهران چند نرخی شده است، در حالی كه باید به قیمت مصوب ۱۴۰۰ تومان عرضه شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از میدان فردوسی تهران دلار هم اكنون در صرافی های این منطقه به صورت چند نرخی خریداری می شود در حالی كه یكی از صرافی ها قیمت خرید دلار را ۱۶۵۰ تومان اعلام كرد در صرافی دیگر این قیمت ۱۶۷۰ تومان اعلام شده است.

این درحالی است كه یكی از صرافی ها حاضر شد دلار را به قیمت ۱۶۸۰ تومان خریداری كند.

در عین حال دست فروش های اطراف میدان فردوسی نیز دلار را با قیمت ۱۶۵۰ تومان می خرند. با این وجود هیچ كدام از صرافی ها به فروش دلار اقدام نمی كنند و با اعلام این كه هم اكنون فروش نداریم فقط به جذب دلارهای مردم اقدام می كنند.

روز گذشته (دوشنبه) اعلام شد كه خرید و فروش ارز خارج از صرافی ها به منزله قاچاق است در عین حال صرافی ها باید دلار را با قیمت مصوب ۱۴۰۰ تومان عرضه كنند.

امروز (سه شنبه) بانك مركزی نرخ مرجع دلار را با اندكی كاهش نسبت به روز گذشته ۱۱۲۴ اعلام كرده است..... /   خبرگزارى ایسنا