اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دقیقی شماره 10 تراکتور را به انصاری‌فرد داد


مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که پیراهن شماره ۱۰ سرخپوشان را در لیگ برتر بر تن می‌کند، این پیراهن را برای لیگ قهرمانان آسیا به کریم انصاری‌فرد، دیگر مهاجم تراکتورسازی داد.

تسنیم: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که پیراهن شماره ۱۰ سرخپوشان را در لیگ برتر بر تن می‌کند، این پیراهن را برای لیگ قهرمانان آسیا به کریم انصاری‌فرد، دیگر مهاجم تراکتورسازی داد.

کریم انصاری‌فرد که در تیم ملی پیراهن شماره 10 را بر تن می‌کند مدتی پیش از دقیقی خواست که اگر امکان دارد، برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، پیراهن شماره 10 تراکتورسازی را به او بدهد.

انصاری‌فرد که پیراهن شماره 10 تیم ملی راهم بر تن دارد، به این دلیل این شماره پیراهن را از دقیقی خواسته که در لیگ قهرمانان آسیا هم شماره پیراهنی را داشته باشد که در تیم ملی در اختیارش قرار دارد.

دقیقی هم در اقدامی جالب با این درخواست انصاری‌فرد موافقت کرد و حالا مهاجم اردبیلی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره 10 را بر تن خواهد کرد. از طرفی دقیقی هم به این دلیل که تراکتورسازی بعد از تقریباً 40 سال در جام حذفی قهرمان شد پیراهن شماره 40 را در لیگ قهرمانان آسیا بر تن می‌کند. البته دقیقی در بازی‌های لیگ برتر همان شماره 10 را بر تن خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
ترکی حرف زدن کریم انصاری فرد بازیکن تراکتور سازی تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دقیقی: شماره 10 تراکتور مال خودم است!


مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به انصاری فرد خوش آمد می گویم.

اوج نیوز: مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به انصاری فرد خوش آمد می گویم.

سعید دقیقی درباره شرایط تیم تراکتور سازی اظهارداشت: شرایط تیم خوب است. داریم همه تلاشمان را می کنیم تا با شروع بازیها به آمادگی لازم برسیم. الان هم از فشار تمرینات کم شده و داریم خودمان را برای شروع لیگ آماده می کنیم.

وی درباره دیدار پرسپولیس و تراکتور در شروع لیگ گفت: بالاخره باید با همه تیمها بازی کنیم و فرقی ندارد این بازی اول لیگ باشد یا آخر آن. معلوم است که بازی با پرسپولیس در آزادی سخت است خصوصا که هواداران هم از این بازی استقبال خوبی خواهند کرد اما ما هم می خواهیم لیگ را با برد شروع کنیم و به کمتر از آن قانع نیستیم.

دقیقی در خصوص پیوستن کریم انصاری فرد به تراکتور گفت: به انصاری فرد خوش آمد می گویم و از حضور او در تراکتور خوشحالم چون تیم ما قوی تر می شود. در همه پست ها نفرات خوبی گرفته ایم و امیدوارم همه بازکنان جذب شده بتوانند به تراکتور کمک کنند.

مهاجم تراکتور درباره ترافیک ایجاد شده در خط حمله این تیم افزود: در این باره بهتر است جلالی صحبت کند. او حتما برنامه خاصی برای استفاده از این بازیکنان دارد و می داند چطور تیم را ارنج کند.

دقیقی درباره اینکه آیا شماره 10 تراکتور را به انصاری فرد می دهد یا نه خاطرنشان کرد: چرا باید این کار را انجام بدهم؟ من وقتی با تراکتور قرارداد بستم گفتم شماره 10 را می خواهم و الان هم این پیراهن متعلق به من است نه بازیکن دیگری. من به خاطر تراکتور 400 میلیون ضرر کردم چون می توانستم قرارداد بالاتری با باشگاههای دیگر ببندم اما به عشق این تیم به تبریز آمدم.