اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوا با چوب و چماغ بر سر یک متر جای پارک موتور سیکلت




 اخبار حوادث  - دعوا با چوب و چماغ بر سر یک متر جای پارک موتور سیکلت/ 3 مرد و 2 زن بازداشت شدند

چند همسایه که بر سر جای پارک موتورسیکلت با یکدیگر درگیر شده بودند توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23 و 46 دقیقه 9 دی ماه بر اساس اعلام مرکز پیام مبنی بر درگیری در آدرس میدان مقدم ماموران این یگان کلانتری 161ابوذر به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران مشاهده گردید که چند همسایه با یگدیگر درگیر شده که در این درگیری سه مرد و دو خانم جوان مورد ضرب  و جرح قرار گرفته‌اند.

ماموران بلافاصله همه متهمان را به دلیل نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی دستگیر و جهت تحقیقات به کلانتری منتقل کردند.

در تحقیقات صورت گرفته از منازعه کنندگان مشخص شد این افراد که همگی با هم همسایه هستن به دلیل جای پارک موتورسیکلت با همدیگر درگیر شدند و با چوب و چماق به جان هم افتاده و همدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده اند.

گفتنی است، در نهایت در این رابطه پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.

 اخبار حوادث   - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
جای پارک متحرک برای جابجایی آسان موتور سیکلت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلاق پایان دعوا سر چند متر خانه بزرگتر!



اخبار حوادث - طلاق پایان دعوا سر چند متر خانه بزرگتر!

دعوا بر سر خرید خانه باعث شد تا زوج جوان برای همیشه از هم جدا شوند.

چندی پیش مرد و زن جوان پس از مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارائه دادند. این زوج كه بر سر خرید خانه با هم درگیر شده بودند از قاضی خواستند هرچه زودتر حكم طلاق را صادر كند.
 
مرد جوان در خصوص توضیح ماجرا گفت: آقای قاضی ما بعد از 5 سال زندگی مشترك بر سر خرید یك خانه با هم دعوایمان شد. من بعد از 5 سال بالاخره توانستم هزینه خرید یك خانه كوچك را جور كنم. من گشتم و خانه ای كه دوستم به من معرفی كرده بود را پسندیم. 
 
وی ادامه داد: ولی همسرم به من زور می گوید و از من می خواهد خانه ای بزرگتر و در یك محله بهتر بخرم. اما من پولم نمی رسد. همسرم هم می گوید حالا كه پولت نمی رسد پس خانه را نخر و منتظر بمان تا پولمان بیشتر شود. اما من نمی توانم چنین موقعیتی را از دست بدهم.
 
همسر این مرد هم به قاضی گفت: شوهرم خیلی خودخواه است و اصلا به خواسته های من اهمیتی نمی دهد او از همان روزهای اول همینطور بود و مرا نادیده می گرفت. دعوای ما سر این موضوعات آنقدر بالا گرفت كه تصمیم گرفتیم برای همیشه از هم جدا شویم.
 بعد از حرف های این زوج قاضی حكم طلاق توافقی را صادر می كند. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران