اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوای مرگبار بر سر کله‌پاچه



پسر جوان که در درگیری بر سر کله‌پاچه گوسفند یک مرد میانسال را در کشتارگاه غیرمجاز دام در مشهد کشته بود، بازداشت شد.

به گزارش فرهیختگان، صبح بیست و هفتم مرداد به پلیس مقصودآباد خراسان رضوی خبر رسید مردی که برای خرید کله‌پاچه به محل کشتارگاه غیرمجاز دام رفته بود با فروشنده کله‌پاچه درگیر شد و با دشنه سلاخی ضربه‌ای به ران فروشنده 42 ساله زد و او را کشت.

جنازه مرد میانسال که تبعه افغانستان بود به پزشکی قانونی فرستاده شد و بازداشت متهم فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

با فرار متهم از محل حادثه، تحقیقات پلیس برای ردیابی او آغاز و او که در خانه یکی از بستگانش مخفی شده بود، بازداشت شد.


  اخبار  حوادث  - فرهیختگان


ویدیو مرتبط :
پادشاه غذاها کله پاچه+معرفی خواص کله پاچه برای درمان پارکینسون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوای مرگبار بر سر کله پاچه!


جوان 30ساله ای که به خاطر «نزاع بر سر کله پاچه گوسفند» مردی را در کشتارگاه غیرمجاز دام در منطقه مقصود آباد مشهد کشته بود با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی و با تلاش کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: جوان 30ساله ای که به خاطر «نزاع بر سر کله پاچه گوسفند» مردی را در کشتارگاه غیرمجاز دام در منطقه مقصود آباد مشهد کشته بود با صدور دستورات ویژه ای از سوی مقام قضایی و با تلاش کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی دستگیر شد.
 
فردی که برای خرید کله پاچه به محل کشتار دام رفته بود با فروشنده کله پاچه درگیر شد و با دشنه سلاخی ضربه ای به ران مرد تبعه افغانستان وارد کرد که به قتل مرد 42 ساله منجر شد.

با فرار متهم از محل حادثه، تحقیقات قضایی با صدور دستوراتی از سوی قاضی ویژه قتل عمد ادامه یافت تا این که آخر هفته گذشته متهم این پرونده جنایی با رد زنی های اطلاعاتی کارآگاهان در منزل یکی از بستگانش شناسایی و دستگیر شد.

متهم به قتل در بازجویی های مقدماتی ضمن اعتراف به وارد آوردن ضربه چاقو، ادعا کرد قصد کشتن او را نداشتم.