اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعوای خیابانی نوجوانان آمل به سبک فیلم های ماهواره ای/ قربانی 19 ساله پس از قطع نخاع شدن، جان باخت



فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از وقوع درگیری خونین بین چند جوان و قتل جوان 19 ساله خبر داد و گفت: عوامل درگیری و عامل قتل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری بین چند جوان در روستای کچب عوامل فرماندهی انتظامی بخش دابودشت با سرعت به محل حادثه عزیمت کردند.
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، سه نوجوان به‌دلیل اختلاف با فردی به نام «مختار ـ م» 19 ساله با او درگیر شدند و این فرد را به شدت مصدوم کردند.
 
گنجیان‌مقدم بیان کرد: این فرد که به‌علت مصدومیت شدید به کما رفته بود با حضور عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد و عوامل درگیری به ویژه متهم اصلی پرونده و عامل ایراد ضرب و جرح به‌نام امیر حسین ـ الف دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به تلاش پزشکان معالج فرد مصدوم به علت قطع نخاع شدن و شدت جراحات وارده در یکی از مراکز درمانی تهران جان باخت.
 
گنجیان‌مقدم تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه بیشتر این رفتارهای پر خطر و پرخاش‌گرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوعات اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌آید.
 
گنجیان مقدم ادامه داد: با بررسی مفاهیم پرخاش‌گرانه در این بازی‌ها متوجه می‌شویم این بازی‌ها حاوی نوعی عادی‌سازی پدیده خشونت و پرخاشگری در جریان بازی‌ها است و جنگ ستارگان، انهدام سیاره‌ها و سفینه‌های فضایی از موضوعات عادی و پیش پا افتاده این بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود.
 
وی گفت: در این بازی‌ها کاربران که بیشتر کودک و نوجوان هستند، نقش جنایتکاران خیالی را ایفا می‌کنند و با حمله به عابران و رهگذران با کشتن آنها امتیاز کسب می‌کنند.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
گفتگو با رضا قربانی چاقوکشی و دعوای خیابانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوزاد 5 ماهه از شدت گرسنگی جان باخت/ بهانه مادر 19 ساله پس از مرگ فرزندش + عکس



یک دختر 19 ساله اهل روسیه ، بعد از ترک نوزاد 5 ماهه‌اش که از گرسنگی مرد در حالی که خود به مدت 2 هفته در مهمانی خوش می گذراند، به عنوان "مادر هیولا" در روزنامه های سنت پترزبورگ لقب گرفت .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از روزنامه های روسی" آلنا الپاتوا" دختر نوزاد خود " ورونیکا" را تنها در آپارتمانش رها کرد و به مدت 14 روز ناپدید شد.

زمانی که "الپاتوا" بعد از 2 هفته به خانه اش بازگشت ، دختر 5 ماهه اش را دید که به طرز غم انگیزی بر روی تخت کوچکش مرده است .

در  جلسه محاکمه دادگاه، "الپاتوا"  مجرم شناخته شد و به اتهام آدم کشی ظالمانه در حق نوزادش برای 10 سال به زندان محکوم شد.

وی در محاکمه گفت : من واقعا از رفتار ظالمانه خود پشیمان هستم، من هرگز نمی‌خواستم چنین اتفاق غم انگیزی برای کودکم رخ دهد، تازه حالا به ظلمی که در حق نوزادم کردم ، پی بردم.

این مادر 19 ساله در دادگاه اظهار کرد که این اتفاق می‌تواند تقصیر پدر و مادر خودش نیز باشد، چرا که آنها هرگز به او آموزش ندادند که چطور می‌تواند از فرزندش نگهداری کند و او را  به حال خود رها کرده بودند.

طبق گفته دادگاه، والدین این دختر همیشه با او بدرفتاری کرده و چند سالی بود دخترشان را رها کرده بودند.

وکیل این مادر هیولا به نام " اولگ کیاشکو" در دادگاه ادعا کرد که خانم " الپاتوا" از پدر نوزادش درخواست کرده بود که از دخترشان مراقبت کند.

وی افزود: درست است که این مادر نوزاد 5 ماهه اش را رها کرده بود، اما او گمان می کرد پدر فرزندش در خانه است و از او مراقبت خواهد کرد، در حالی که متاسفانه  پدر نیز فرزندش را رها کرده  و اهمیتی به او نداده بود.

وکیل  خانم " الپاتوا" گفت که شاید حکم 10 سال زندانی به دلیل شرایط بد زندگی و خانوادگی این دختر 19 ساله و آگاه نبودن او از عواقب کارش، کمتر شود.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران