اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دعای خیر حوزویان پشت سر تیم مذاکرات


مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: امروز حمایت و دعای خیر حوزویان، پشت سر مذاکره کنندگان هسته ای کشور قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: امروز حمایت و دعای خیر حوزویان، پشت سر مذاکره کنندگان هسته ای کشور قرار دارد.

 آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عصر امروز طی سخنانی در دیدار سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و هیئت همراه وی، اظهار کرد: حقیقتاً تلاش‌ها و زحمات شما و شخص آقای دکتر ظریف و دیگر مسئولان و دیپلمات‌ها در بحث مذاکرات هسته‌ای بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و ما هم از شما حمایت کرده و برای موفقیت شما دعا می‌کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به این که در شرایط کنونی، موفقیت ایران اسلامی در عرصه مذاکرات، جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های حوزویان است، افزود: در این مساله شکی نیست که دشمنان مستکبر و بی‌رحم ما صرفاً به دنبال توطئه و طمع ورزی هستند و شما در عرصه دیپلماسی باید در راستای احقاق حقوق مسلم مردم و حفظ و تقویت مصالح و منافع انقلاب و نظام با تمام توان و قدرت به کار خود ادامه دهید.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین ابراز امیدواری کرد: در نهایت پایان مذاکرات سخت و فشرده ما با طرف غربی، منجر به موفقیت کشور ما گردد.


ویدیو مرتبط :
دعای امام پشت سر رزمندگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان تیم ملی پشت سر افشین قطبی چه گفتند؟



 

بازیکنان تیم ملی پشت سر افشین قطبی چه گفتند؟

 

 

حالا که افشین قطبی در ایران نیست، کمتر کسی پیدا می شود که از او حمایت کند؛اکثرا او را می کوبند و مقصر ناکامی فوتبال ایران می دانند. در این جدول اظهار نظرهای بازیکنان تیم ملی را در مورد افشین قطبی می خوانید.

 

جواد نکونام

قطبی از صدقه سری نام تیم ملی ایران حالا در ژاپن تیم داری می کند. فوتبال ما افت کرده ولی هنوز در قاره نام بزرگی دارد و شخصی که ۲ سال سرمربی تیم ایران باشد ناخودآگاه وجاهت می یابد، خب کافی است از جانب ۴ آژانس هم لانسه شود.

محمد نوری

خیلی ناراحت شدم از اینکه قطبی پس از حذف تیم ملی به ژاپن رفت و با لبخند با آن تیم ژاپنی قرارداد بست. به خاطر مردم مان هم ناراحت شدم چرا که آنها امیدوار بودند این تیم روی سکو برود.

آندرانیک تیموریان

نمی خواهم از قطبی تعریف کنم اما دور از انصاف است که به زحمات او اشاره نکنم. او برای موفقیت فوتبال ایران تا جایی که توانست کار کرد.

ایمان مبعلی

به نظرم عملکرد قطبی در سه بازی اول راضی کننده بود اما در بازی با کره ... شاید ارنج از نظر او درست بود، او مربی من بود و به من گفت بازی ات می دهم اما شاید بعد از بازی خودش از این که می توانست ارنج بهتری بچیند پشیمان شده بود.

غلامرضا رضایی

نمی دانم در مورد قطبی چه چیزی باید بگویم اما فکر می کنم دلیل اصلی شکست در مقابل تیم ملی کره جنوبی در قطر ترس از باختن مقابل این تیم بود.ما نتوانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشیم.

خسرو حیدری

پس از حذف از جام ملت ها همه از رفتن قطبی ناراحت بودند.تیم ما استحقاق رسیدن به مقام را در این بازی ها داشت.من اصلا این حرف را قبول ندارم که می گویند تیم قطبی بد بود.حتی باخت به کره جنوبی هم چیزی از شایستگی ملی پوشان ما کمی نمی کند.../جهان نیوز