اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری یک مربی ژیمناستیک به جرم کودک آزاری



یک مربی تراز اول ژیمناستیک در هند که شاگردانش درالمپیک نیز مدال کسب کرده‌اند، به جرم کودک آزاری بازداشت شد.

به نقل از NBC ماروین شارپ سرمربی ژیمناستیک هند به طور رسمی متهم نشده است و مقامات فدرال تحقیقات خود را در این باره ادامه می‌دهند.

یکی از خبرگزاری‌های هند در این باره گزارش داده که رسیدگی به این اتهام از زمانی آغاز شد که یک ژیمناست زن از آکادمی این سرمربی شکایت کرد. عصر روز یکشنبه ماموران برای جستجوی کودک مورد آزار قرار گرفته تمام دستگاه‌های الکترونیکی و کامپیوتر این سرمربی را از کار انداختند. شارپ آکادمی خود را از 14 سال قبل راه‌اندازی کرده و تاکنون 100 ورزشکار را به مسابقات ملی فرستاده است. در سال 2008 ژیمناست‌های شارپ در المپیک پکن شرکت کردند و دو ورزشکار وی موفق به کسب مدال نقره شدند.

 اخبار حوادث - تابناک


ویدیو مرتبط :
محاکمه فرستاده واتیکان به جرم کودک آزاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری مادر بی رحم و ناپدری معتاد به جرم کودک آزاری



اخبار,اخبار حوادث , کودک آزاری

 

اخبار حوادث - دستگیری مادر بی رحم و ناپدری معتاد به جرم کودک آزاری/ کودک 5 ساله در روستایی دور افتاده شکنجه می‌شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری دو نفر به جرم کودک آزاری در شهرستان ارومیه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار یحیی شرفی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد کودک آزاری در شهرستان ارومیه، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: در ادامه مشخص گردید کودک پنج ساله توسط ناپدری معتادش چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه پا و بینی به شدت مصدوم شده است.

وی افزود: ناپدری معتاد و مادر این پسر پنج ساله به لحاظ گریز از چنگال قانون کودک مذکور را به روستاهای اطراف برده و برخی اوقات به جهت پوشش دادن به بزه های اجتماعی از قبیل تهیه مواد و سایر جرائم به طور کاملا پنهانی در شهرستان ارومیه تردد داشته است.

سردار شرفی تصریح کرد: محل مورد نظر در یک عمل غافلگیرانه پلیس با حضور اورژانس ، مدیریت مرکز بحران و بهزیستی و با اخذ مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفته و کودک مصدوم از چنگال ناپدری و مادرش رهایی یافته و تحویل مددکاران بهزیستی شیرخوارگاه مهر گردید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا دو نفر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

گفتنی است؛ وضعیت این کودک پنج ساله بعد از تحویل به شیرخوارگاه و بازدید مددکاران و پزشکان این مرکز رضایت بخش گزارش شده است.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران