اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری پسر عموی اسد و پایان جنجال



اخبار,اخبار بین الملل ,بشار اسد

جنجال تبلیغاتی‌ که اخیرا علیه خاندان اسد در شهر لاذقیه سوریه به راه افتاده بود، با دستگیری یکی از نزدیکان رئیس جمهور توسط نیروهای امنیتی پایان یافت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، نیروهای امنیتی سوریه روز گذشته سلیمان هلال، فرزند پسرعموی بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه را دستگیر و برای بازجویی و رسیدگی به اتهامات وی به مراجعه قضایی تحویل دادند.

گفته می‌شود که سلیمان هلال هنگام رانندگی در شهر لاذقیه سوریه که زادگاه بشار اسد و خاستگاه طایفه علوی (اصلی‌ترین حامیان نظام سوریه) است، بر سر رانندگی با یک سرهنگ ارتش به اختلافاتی برمی‌خورد و با بالا گرفتن مشاجره این دو، هلال اسد این نیروی دولتی سوریه را با شلیک گلوله به قتل می‌رساند.

این حادثه هفته گذشته رخ داد و در پی آن شبکه‌ها و رسانه‌های عربی و غربی تبلیغات گسترده‌ای را علیه خاندان حاکم به راه انداختند و تلاش کردند تا با تحریک مردم این منطقه سوریه را که تاکنون شاهد درگیری و تنشی نبوده، متشنج کنند.

در همین راستا چند تظاهرات از سوی طایفه علوی سوریه در شهر لاذقیه برگزار شد که در آن تظاهرکنندگان خواستار مجازات هلال اسد شده بودند و نیروهای امنیتی با دستگیری وی به قائله خاتمه دادند.

 

اخبار بین الملل - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
پسر عموی امیرمحمد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر عموی بشار اسد اسیر شد؟





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پسر عموی بشار اسد اسیر شد؟

یکی از گردان های وابسته به ارتش آزاد سوریه اعلام کرد پسر عموی بشار اسد را در حمص اسیر کرده است.

به گزارش صراط به نقل از دیدبان حقوق بشر سوریه فرماندهی گردان الفاروق با اعلام این خبرگفت: "حسام الاسد پسر عموی بشار اسد که در یک عملیات توسط افراد این گردان دستگیر شد اکنون به عنوان اسیر به یکی از پایگاه های نظامی مخالفان منتقل شده است".

این در حالی است که دست کم 40 تن از نیروهای نظامی اسد و 9 تن از مخالفان طی درگیری های 12 ساعت گذشته در مناطق ادلب کشته شدند.

بر اساس این گزارش مخالفان رژیم اسد توانستند پس از 12 ساعت در گیری شهرک خربه الجوز در ادلب و مناطق اطراف آن را به کنترل خود در آورند.

شهرک خربه الجوزاز توابع شهر ادلب و در دو کیلومتری مرز ترکیه مقابل شهر مرزی گاویچی ترکیه واقع شده است./صراط نیوز