اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری محمود کدخدایی،خطرناکترین تبهکار ژاپن



 

 دستگیری محمود کدخدایی،خطرناکترین تبهکار ژاپن

 

ماموران فرودگاه امام صبح شنبه سلطان وحشت را بازداشت کردند.عضو اسبق تیم ملی کشتی ملقب به سلطان وحشت ژاپن، هنگام ورود به فرودگاه امام با پاسپورت جعلی بدام ماموران افتاده و بازداشت شد.

بر این اساس کدخدایی ۴۶ ساله با پاسپورت جعلی و تحت نام فردی اروپایی از ژاپن وارد دوبی شده و بعد از ترانزیت با هواپیما به مقصد تهران عازم شد. وی که در ژاپن به خطرناکترین تبهکار این کشور معروف شده پس از آنکه ماموران به هویت وی شک کردند، برای تحقیق بیشتر به واحد نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه برده شد که بعد از شناسایی مشخص شد که وی فراری معروف و سلطان وحشت ژاپن است.

شبکه مخوف وی در ژاپن بقدری وحشتناک بوده که ژاپنی های جنایتکار معروف به یاکوزاها از وی بشدت ترسیده و از وی حساب می برده اند. با راه اندازی چندین رستوران دست به توزیع مواد مخدر زده و در بیش از ۴ شهر بزرگ ژاپن دست به قتل زده و بعنوان نفر اول فرد فراری تحت تعقیب پلیس ژاپن بوده است. چند سال قبل بعد از آنکه وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی وی پذیرفته شد، از دست ماموران ایرانی در ایران فرار کرده و به ژاپن بازگشت و به جرم و جنایت خود ادامه داد تا اینکه امروز توسط ماموران ایرانی بازداشت شد.

محمود کدخدایی متولد شده منطقه جوادیه و گمرک تهران است که بعنوان عضو تیم ملی کشتی ایران چند مدال نیز در دو دهه پیش بدست آورد.... / جام جم آنلاین 


ویدیو مرتبط :
دستگیری افراد تبهکار مواد مخدر توسط ماموران انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 3 پسر تبهکار با کلکسیونی از جرایم



دستگیری 3 پسر تبهکار با کلکسیونی از جرایم 

گروه حوادث: سه پسر جوان که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند، پس از دستگیری اعتراف کردند.در دی ماه سال جاری، فردی با مراجعه به گشت کلانتری 153 شهرک ولی عصر به مأموران اعلام کرد که خودرو پراید شخصی اش توسط یکی از مجرمان سابقه دار شهرک ولی عصر، به سرقت رفته است .

با توجه به اظهارات اولیه مالباخته در خصوص سرقت خودرو، مأموران کلانتری وی را جهت انجام تحقیقات بیشتر به کلانتری هدایت کردند .

مالباخته پس از حضور در کلانتری، در اظهارات خود به مأموران گفت: « در ساعت 20:30 روز 23 دی 91 ماشین خود را جلوی درب خانه پارک کرده و به منزل رفته بودم اما پس از گذشت حدود 30 دقیقه متوجه شدم که ماشین جلوی درب خانه نیست!؛

زمانیکه از اهالی محل تحقیق کردم، متوجه شدم که یکی از بچه‌های شهرک به نام «احسان . ف» ماشین را سرقت کرده و تعدادی از بچه‌های شهرک، وی را با ماشین دیده‌اند؛ با پیگیری‌های بعدی قرار شد تا احسان ماشین را تا نیمه شب فردای آن روز به من بازگرداند، اما هرچه منتظر ماندم خبری از ماشین نشد و به همین علت تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس اطلاع دهم».

با توجه به اظهارات مالباخته و شناسایی احسان . ف (20 ساله) به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار شهرک ولی عصر (دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت داخل خودرو، نزاع و درگیری، تخریب اموال عمومی و ... )، هماهنگی‌های لازم قضایی انجام و مأموران کلانتری 153 شهرک ولی عصر، «احسان . ف» را در ساعت 16 روز 28 دی در شهرک ولی عصر ـ خیابان عباسی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند .

با دستگیری متهم و اعترافات اولیه وی در خصوص سرقت خودرو، به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده به همراه متهم و جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

همزمان با آغاز تحقیقات اولیه از متهم، مالباخته دیگری با مراجعه به پایگاه پنجم اعلام کرد که موتورسیکلت وی ( به ارزش تقریبی 20 میلیون تومان) توسط متهم «احسان . ف» مورد سرقت قرار گرفته است .

مالباخته در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت‌: « در روز پانزدهم مهر، موتورسیکلت من در شهرک ولی عصر به سرقت رفت؛ پس از گذشت مدتی، از طریق یکی از دوستانم که در منطقه شادآباد زندگی می کند، اطلاع پیدا کردم که موتورسیکلت مرا در خیابان معلم مشاهده کرده به همین علت با مراجعه به نزد یکی از دوستان خود در منطقه شادآباد که در کار خرید و فروش موتورسیکلت است، وی تصویر یک دستگاه موتورسیکلت را در گوشی تلفن همراهش به من نشان داد که بلافاصله موتورسیکلت خود را مورد شناسایی قرار دادم؛ در ادامه متوجه شدم که موتورسیکلت من توسط یکی از سارقان سابقه دار شهرک به هویت احسان سرقت شده و تا به امروز نیز پیگیری‌های من برای بازپس گرفتن موتورسیکلتم به نتیجه ای نرسیده تا اینکه اطلاع پیدا کردم که احسان توسط پلیس دستگیر شده است 

« . با توجه به اظهارات دو مالباخته و معرفی «احسان» به عنوان سارق وسایط نقلیه خود و دیگر دلایل و مدارک بدست آمده از ارتکاب جرم توسط متهم، احسان به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و ضمن اعتراف به سرقت خودرو پراید و موتورسیکلت، دو تن از مجرمان سابقه دار شهرک ولی عصر به هویت «مهدی . ی» ( 33 ساله ) و «اسماعیل . ع» ( 25 ساله ) را نیز به عنوان همدستان خود معرفی کرد .

با شناسایی «مهدی» و «اسماعیل» به عنوان دو عضو دیگر گروه سارقان، کارآگاهان پایگاه پنجم این دو متهم سابقه دار در زمینه ارتکاب جرایم مختلف سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، زورگیری و ... را نیز در دو عملیات جداگانه و در روزهای یازدهم و پانزدهم بهمن دستگیر و به پایگاه پنجم منتقل کردند؛ این دو متهم نیز پس از دستگیری و اطلاع از اعترافات همدست خود (احسان) به ناچار به همدستی با احسان اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: «با دستگیری و اعترافات صریح متهمان در خصوص ارتکاب سرقت در محدوده جنوب و جنوب غرب تهران بویژه در شهرک ولی عصر و با توجه به سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مختلف و احتمال ارتکاب دیگر جرایم و افزایش مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر سه متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ لذا از کلیه مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی متهمان شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی و یا شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران مراجعه کنند»./مردم سالاری