اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عوامل ترور معلم شهید



اخبار,اخبار اجتماعی ,ترور معلم

 

اخبار اجتماعی - دستگیری عوامل ترور معلم شهید

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری عوامل تروریستی اخیر در جنوب استان بخصوص عوامل شهادت معلمان در شهرستان سرباز ، نیروهای بسیجی و انتظامی از همکاری مردم منطقه و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج قدردانی کرد.

به گزارش واحدمرکزی خبر، حجت الاسلام حمیدی همچنین در خصوص دستگیری عوامل ترور مولوی جنگی‌زهی افزود: عوامل ترور 2 سال گذشته با تلاش نیروهای اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند و پرونده آنها هم در دستگاه قضا مورد بررسی قرار گرفته و مجرمیت آنها محرز شده است.

وی گفت: ممکن است این افرادی که جدیدا دستگیر شده اند در شهادت مولوی جنگی زهی نقش پشتیبانی کننده داشته باشند که این موضوع نیز در دست بررسی است و قطعا در کنار بقیه جرائم به این جرم نیز رسیدگی خواهد شد .

رئیس دستگاه قضایی استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: نیروهای انتظامی، سپاه، اطلاعات و دادگستری مسائل امنیتی استان را به نحو مطلوب رصد می کنند و اگر افرادی گمان برند که با اختلاف افکنی میان شیعه و سنی می توانند خدشه ای به امنیت استان وارد کنند بدانند که به طور قطع با آنها برخورد خواهد شد.
اخبار اجتماعی - واحدمرکزی خبر

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری یکی از عوامل ترور شهید عماد مغنیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود



 

وزیر اطلاعات: خبرهای خوش از دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود

 

حیدر مصلحی در دیدار با یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه خاطرنشان كرد: خبرهای خوش در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید علی محمدی به زودی اعلام می شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، یكی از تشكل های دانشجویی دانشگاه ها اخیراً دیداری با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات داشتند.

در این دیدار اعضای این تشكل دانشجویی در خصوص فعالیت تشكل های دانشجویی در كشور و مسائل روز كشور با وزیر اطلاعات كشورمان به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار مصلحی در خصوص دستگیری عوامل ترور شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران اعلام كرده است: "خبرهای خوشی در راه است ".

شهید مسعود علی محمدی استاد فیزیك دانشگاه تهران روز سه شنبه ۲۲ دی ماه ۱۳۸۸ در مقابل منزلش توسط گروهك های ضدانقلاب و تروریستی وابسته به بیگانگان ترور شد.../خبرگزارى فارس