اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری عاملان قتل صاحب خودرو در زاهدان



سه سارق سابقه‌دار كه بهمن‌ماه امسال با شلیك گلوله صاحب یك دستگاه خودروی پژو را به قتل رسانده بودند از سوی پلیس آگاهی زاهدان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر به پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس گفت: شامگاه ١٥ بهمن‌ماه امسال، ماموران پلیس آگاهی زاهدان به دنبال تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ١١٠ از وقوع یك فقره تیراندازی منجر به قتل در خیابان فرهادی زاهدان باخبر شدند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.


با حضور ماموران در صحنه مشخص شد سه سارق مسلح در حالی كه با یك دستگاه پراید در خیابان فرهاد پرسه می‌زدند قصد سرقت یك دستگاه خودروی پژو پارس را داشتند كه با مقاومت صاحب آن روبه‌رو شده و در جریان درگیری با شلیك گلوله از یك قبضه كلت كمری، او را به قتل رسانده و از محل متواری شده‌اند.


به گفته سرهنگ ملاشاهی در این حادثه ضاربان پس از تیراندازی، خودروی پراید خود را به دلیل نقص فنی، در كنار خیابان رها كرده و سوار بر خودروی پژوی مقتول، به سرعت صحنه جنایت را ترك كرده بودند.


 رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان به اقدامات گسترده و تخصصی ماموران پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره كرد و در تشریح جزئیات رسیدگی به پرونده گفت: ماموران پلیس پس از بازرسی خودروی پراید سرنخ‌های مهمی به دست آوردند و رجوع به بانك اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار نیز اطلاعات به دست آمده از هویت متهمان را تایید می‌كرد. به این ترتیب عملیات شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور كار پلیس قرار گرفت تا سرانجام مخفیگاه یكی از متهمان در یكی از محله‌های زاهدان شناسایی و متهم در اقدامی ضربتی از سوی ماموران دستگیر و روانه مقر انتظامی شد.


به گفته سرهنگ ملاشاهی در بازرسی از مخفیگاه متهم یك قبضه سلاح كلت كمری نیز كشف شد. او به اعتراف متهم در مورد ارتكاب به قتل صاحب خودرو اشاره كرد و گفت: این فرد كه از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای است و چندین فقره سابقه كیفری نیز در پرونده خود دارد در جریان بازجویی‌ها به قتل و سرقت خودرو اعتراف و دو همدست خود را نیز به ماموران معرفی كرد.

 

به این ترتیب دو متهم دیگر پرونده نیز در اقدامی ضربتی از سوی ماموران دستگیر شدند و به بزه انتسابی اعتراف كردند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز خودروی مقتول كشف شد. با تكمیل جزییات پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری عاملان ناآرامی بیمارستان اردبیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسی دستور دستگیری عاملان قتل 4 شیعه در مصر را صادر کرد



قتل شیعیان در مصر

مرسی دستور دستگیری عاملان قتل 4 شیعه در مصر را صادر کرد

سخنگوی رسمی نهاد ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که رئیس جمهور دستور دستگیری عاملان قتل چهار نفر از شیعیان در روستای ابومسلم استان الجیزه را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، «عمر عامر» گفت که نهاد ریاست جمهوری مصر به شدت قتل چهار نفر از شیعیان مصر را محکوم می‌کند.

وی طی سخنانی در یک کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که این حادثه عجیب به دور از اخلاق و منش جامعه مصر است.

عامر با اشاره به اینکه رئیس جمهور فورا اقداماتی برای دستگیری متهمان این قضیه و تحویل آنها به دادگاه اتخاذ کرد، افزود که هرگز در برخورد با کسانی که با تجاوز و یا اذیت و آزار، امنیت کشور را به خطر می‌اندازند، کوتاهی نخواهیم کرد.

روز یکشنبه گروهی از شیعیان که به مناسبت نیمه شعبان در منزل یکی از شیعیان در روستای ابومسلم در الجیزه گردهم آمده بودند، توسط تعدادی از سلفی‌های تندرو هدف حمله قرار گرفته و در جریان ضرب و شتم این شیعیان چهار نفر از آنها از جمله شیخ «حسن شحاته» از رهبران شیعه کشته شدند و مهاجمان اسباب و اثاثیه منزل را تخریب و خانه را به آتش کشیدند./فارس