اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دستگیری زن رمال با درآمد ماهیانه 20 میلیون ریال



دستگیری زن رمال با درآمد ماهیانه 20 میلیون ریال

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری، زنی كه با رمالی و فریب افراد ساده لوح ثروت هنگفتی برای خود به جیب زده بود خبرداد.

سرهنگ غلامعباس بلفكه در تشریح این خبر با بیان اینكه در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت زنی با نام «نوشین» در منزل خود در زمینه فالگیری و رمالی موضوع در دستور كار مأمورین این فرماندهی قرار گرفت گفت : مأموران در حال انجام تحقیقات با شكایت یك زنی كه مورد اغفال این زن رمال قرار گرفته بود مواجه شدند كه شاكی مدعی بود مدتی است كه مبالغی را به این زن رمال داده اما تا امروز هیچ اثری در زندگیش مشاهده نكرده است.

وی افزود: با شكایت این زن، ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وارد منزل او شده و ضمن دستگیری متهم تعداد زیادی وسایل مخصوص رمالی به همراه تعداد كتاب دعا و طلسم را كشف و ضبط كردند.

بلفكه با بیان اینكه این زن توانسته بود با سوءاستفاده از سادگی زنان دیگر ثروت خوبی بدست آورد گفت: متهم در بازجویی‌های خود درآمد ماهیانه خود از این كار را بیش از 20 میلیون ریال عنوان داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در پایان خاطر نشان كرد: در این رابطه پرونده تشكیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع‌قضایی معرفی و سپس با قرار صادره روانه زندان شد./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دستگیری متهم بانکی با بیش از 30 هزار میلیارد ریال بدهی !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری متهم تعرض به 20 زن




اخبار حوادث - دستگیری متهم تعرض به 20 زن

مردی که متهم است 20زن را مورد آزار قرار داده است، دستگیر شد. این مرد تحت‌پوشش پستچی به خانه شهروندان تهرانی می‌رفت و اگر فرصت را مناسب می‌دید به زنان تعرض می‌کرد.

نخستین شکایت علیه این فرد سال گذشته توسط زنی جوان در دادسرای شهیدمحلاتی مطرح شد. 

این زن گفت: حوالی ظهر مردی به‌عنوان پستچی در خانه ما آمد و گفت بسته پستی دارم و باید رسید را امضا کنم. وقتی برای تحویل‌گرفتن بسته مقابل در رفتم مردی را دیدم که کلاه‌کاسکت و موتور داشت وقتی در را باز کردم او با تهدید چاقو مرا به داخل پارکینگ خانه کشاند و در حالی‌که تهدید می‌کرد اگر مقاومت کنم مرا می‌کشد، من را مورد آزار و اذیت قرار داد و به سرعت سوار بر موتور فرار کرد.

 

بعد از طرح این شکایت چند زن دیگر نیز با مراجعه به اداره 16 پلیس آگاهی اظهارات مشابهی را مطرح کردند و مشخص شد عامل همه این جرایم یک نفر است که بین ساعت 10 تا 12 تحت عنوان پستچی در خانه‌ها می‌رود.  تحقیقات برای دستگیری پستچی قلابی ادامه داشت تا اینکه بالاخره ردی از او به‌دست‌ آمد و این مرد در اسلامشهر بازداشت شد.

 

تاکنون 20 زن با مراجعه به اداره شانزدهم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرده‌اند.  در همین حال سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تایید خبر دستگیری این متهم به مهر گفت: برای تکمیل تحقیقات منتظر جواب آزمایش دی‌ان‌ای بودیم که با اعلام جواب آزمایش ارتکاب جرم از سوی وی برای پلیس محرز شد. وی افزود: در حال حاضر تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی آغاز شده است.

اخبار حوادث - شرق