اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

در دیدار ظریف و مراجع چه گذشت؟ +عکس


محمد جواد ظریف، دیروز (جمعه) با مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی ، وحید خراسانی ، صافی گلپایگانی ، جوادی آملی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: محمد جواد ظریف، دیروز (جمعه) با مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی ، وحید خراسانی ، صافی گلپایگانی ، جوادی آملی و موسوی اردبیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.



دیدار ظریف با آیت الله مکارم شیرازی

 محمد جواد ظریف در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن تشریح رویکرد سیاست خارجی دولت جمهوری اسلامی ایران، موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، به ویژه دستاوردهای گفت‌وگوهای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 در خصوص مذاکرات هسته‌ای بر اهمیت پشتیبانی و حمایت مراجع عظام تقلید و همچنین ارائه رهنمود در خصوص موضوعات سیاست خارجی تاکید کرد .

آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در این دیدار با حمایت از اقدامات اخیر کشورمان در گفت‌وگوهای هسته‌ای با گروه 3+3 بر ضرورت استمرار تلاشهای وزارت امور خارجه در زمینه خنثی‌سازی دیدگاه‌های مبتنی بر شیعه هراسی در منطقه و جهان اسلام تاکید کرد.



دیدار ظریف با آیت الله صافی گلپایگانی

ظریف در این دیدار آیت‌الله‌ صافی گلپایگانی را در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای گفت‌وگوهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه 3+3 و همچنین موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی قرار داد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار با تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان برای استمرار موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در این گفت‌وگوها ابراز امیدواری کرد.

دیدار وزیر امور خارجه با آیت‌الله وحید خراسانی

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در دیدار با آیت‌الله وحید خراسانی گزارشی از رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم و همچنین موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی و آخرین تحولات هسته‌ای کشورمان با گروه 3+3 را ارائه کرد.

آیت‌الله وحید خراسانی نیز ضمن تفقد رهنموهای خود در این خصوص را ارائه کرد .



دیدار ظریف با آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) محمد جواد ظریف با ارائه گزارشی از رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم و همچنین آخرین تحولات گفتگوهای هسته‌ای کشورمان با گروه 3+3 از پشتوانه و دعای خیر علمای عظام کشور تقدیر و تشکرکرد.

آیت‌الله جوادی آملی نیز در این دیدار با تاکید بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران موفقیت در نیل به اهداف کشورمان را از درگاه الهی مسالت نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار با مراجع عظام و علماء در قم بعد از ظهر امروز با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف در دیدار با این مرجع تقلید گزارشی از آخرین تحولات گفت‌وگوهای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 3+3 و همچنین رویکرد سیاست خارجی دولت یازدهم ارائه کرد.

آیت‌الله موسوی اردبیلی نیز در این دیدار با تشکر و قدردانی از زحمات ظریف به ویژه در گفت‌وگوهای اخیر در ژنو ابراز امیدواری کرد که سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه کشورهای همسایه و مسلمان عربی به وحدت جهان اسلام و برقراری روح تفاهم و همکاری بینجامد.


ویدیو مرتبط :
در دیدار ظریف و هیگ چه گذشت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف


وزیر خارجه کشورمان روز دوشنبه با چهار مرجع عالیقدر شیعه در نجف اشرف ملاقات و گفت و گو کرد.

خبرگزاری ایرنا: محمد جواد ظریف پس از ملاقات با آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق، سپس با آیات عظام سید محمد سعید حکیم، شیخ اسحاق فیاض و شیخ بشیر نجفی در نجف اشرف دیدار و گفت و گو کرد.

از این ملاقات ها حاکیست که مراجع عظام در نجف اشرف از توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران با مجموعه 1+5 ابراز خرسندی و رضایت کردند.

آنان همچنین بر گسترش همکاری های دوجانبه و منطقه ای و هماهنگی و انسجام در برابر تروریسم و افراط گرایی تاکید نمودند.

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف

عکس: دیدار ظریف با مراجع نجف