اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دریافتی و هزینه کرد مدارس دولتی شفاف می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,محمد بطحایی

درباره حساب یکپارچه مدارس که از مهرماه امسال به اجرا درمی‌آید اظهار کرد: بر این اساس کلیه مدارس دارای حساب مشخصی خواهند شد که توسط بانک ملی به صورت یکپارچه تعیین شده است.

 این حساب دارای کد 17 رقمی است و تمام وجوهی که باید به مدارس پرداخت شود اعم از کمک‌ها و سرانه و هزینه‌هایی چون ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و غیره الزاما باید به این حساب واریز شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سرفصل‌ها مشخص‌ و قابل تفکیک هستند گفت: به دنبال شفاف‌سازی بیشتر در دریافتی و هزینه کرد مدارس هستیم و این طرح در فاز اول فقط در مدارس دولتی اجرا می‌شود.

بطحایی ادامه داد: هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این وجوه صورت نخواهد گرفت و سیستم به گونه‌ای طراحی شده که امکان دخل و تصرف در آن نیست و دریافت و برداشت از طریق آیین‌نامه مالی انجمن اولیا و مربیان صورت خواهد گرفت.

اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس و ادارات دولتی چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل شدند



 

 

 

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران با تصمیمات کمیته اضطرار مواقع آلودگی هوای تهران موافقت کرد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران چهارشنبه و پنج شنبه ادارات دولتی و مدارس در شهر تهران، شهر ری و شیمیرانات تعطیل است.

شبكه های بانكی تهران در روزهای تعطیل به صورت كشیك ، دایر و باز است.

همچنین از دوشنبه تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد خودروها در كل شهر تهران اجرا می شود.