اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه در پاداد شهر اهواز


فرمانده انتظامی شهرستان اهواز درگیری مسلحانه در منطقه پاداد اهواز را تکذیب کرد و گفت: عاملان انتشار اینگونه شایعات در حال شناسایی هستند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز درگیری مسلحانه در منطقه پاداد اهواز را تکذیب کرد و گفت: عاملان انتشار اینگونه شایعات در حال شناسایی هستند.

سرهنگ عزیزالله سپهوند در گفت وگویی، شایعه درگیری مسلحانه و کشته شدن دو نفر در منطقه پاداد اهواز که خبر آن به طور گسترده در فضای مجازی پخش شد را تکذیب کرد و گفت: این شایعه کذب محض است و در روزهای گذشته هیچگونه درگیری در این منطقه رخ نداده است.

طی دو روز گذشته عکس هایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و عنوان شده این عکسها مربوط به درگیری مسلحانه در منطقه پاداد اهواز است.

در این جو سازیهای مجازی عنوان شده دو نفر در این درگیری کشته و تعدادی مجروح شده اند.

سپهوند در این باره اظهار کرد: این درگیری شایعه ای بوده که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و صحت ندارد.

وی با اشاره به اخبار و شایعات بی اساس و نادرستی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند تاکید کرد: عاملان انتشار اینگونه شایعات از طریق پلیس فتا پیگیری و با آنها برخورد می شود.


ویدیو مرتبط :
تابلو led دفتر هواپیمایی اهواز- پاداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه بر سر دمپایی در اهواز 2 کشته و 7 زخمی گرفت



 اخبار حوادث - درگیری مسلحانه بر سر دمپایی در اهواز 2 کشته و 7 زخمی گرفت

درگیری مسلحانه اعضای دو خانواده بر سر دمپایی در کوت عبدالله 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.

به گزارش روزنامه کیهان، مردم ساکن در کوی مسلم کوت عبدالله از توابع شهرستان کارون (در اهواز)، با شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمدند که در اثر تیرهای شلیک شده دو نفر در دم کشته و 7 نفر نیز مجروح شدند.

بنا به این گزارش یکی از شاهدان عینی در خصوص علت وقوع این درگیری گفت: جمعه شب در حاشیه مراسمی که در کوت عبدالله برگزار شد دو کودک حاضر در این مراسم بر سر مالکیت دمپایی با هم درگیر شدند.

او گفت: درگیری جمعه شب شدت گرفت تا اینکه صبح شنبه پدر یکی از این دو کودک با به دست گرفتن سلاح کلاشینکف به خانه طرف مقابل آمد.

این شاهد عینی گفت: پدر این کودک بلافاصله اقدام به شلیک گلوله کرد که بر اثر اصابت این گلوله‌ها به مردمی که با شنیدن صدای گلوله به خیابان ریخته بودند یک زن و یک مرد کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.بعد از این حادثه پلیس وارد عمل شد و ضارب را دستگیر کرد. 

اخبار حوادث - کیهان