اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری مسلحانه با اشرار در حوالی ایرانشهر


نیروی انتظامی ایرانشهر طی درگیری سه سارق مسلح را در حوالی شهرستان ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوجستان دستگیر کردند که یکی از انها زخمی شده است.

خبرگزاری ایرنا: نیروی انتظامی ایرانشهر طی درگیری سه سارق مسلح را در حوالی شهرستان ایرانشهر از توابع استان سیستان و بلوجستان دستگیر کردند که یکی از انها زخمی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: ماموران ناجا ساعتی پیش در درگیری مسلحانه در حومه شهرستان واقع در منطقه ای معروف به ˈپایین رودخانهˈ این سه فرد مسلح را غافلگیر و دستگیر کردند.

سرهنگ ˈعلی ملکی آهنگرانˈ افزود: اشرار در ابتدا با مقاومت مسلحانه به سوی نیروهای انتظامی آتش گشودند اما پس از پاسخ پر حجم ماموران مجبور شدند تسلیم شوند که البته در جریان این تبادل آتش یکی از آنها زخمی شد.

وی گفت: اکنون ماموران اطلاعات نیروی انتظامی ایرانشهر در حال بررسی سوابق شرارت این سه فرد و بازجویی هستند که البته با توجه به شناسایی اولیه و سوابق مشابه می توان گفت که سرقت مسلحانه و ایجاد ناامنی از جمله جرایم این افراد است.

ایرانشهر در 325 کیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
درگیری مسلحانه اشرار در پیشوای ورامین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری مسلحانه پلیس با اشرار در ایرانشهر


ماموران انتظامی در جریان درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهر ایرانشهر دو نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را دستگیر کردند.

خبرگزاری ایرنا: ماموران انتظامی در جریان درگیری با اشرار و سارقان مسلح در شهر ایرانشهر دو نفر از اشرار را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را دستگیر کردند.

یک منبع آگاه گفت: ماموران امنیتی و انتظامی اوایل امشب در حال تعقیب اشرار و سارقان مسلح بودند که اشرار در یکی از خیابانهای ایرانشهر پس از ورود به منزلی با ماموران درگیر شدند.

وی که نامش را ذکر نکرد افزود: در این درگیری دو نفر از اشرار مسلح کشته و دو نفر نیز دستگیر شدند.

گفته می شود: این دو شرور سابقه شرارت و راهزنی مسلحانه در منطقه بلوچستان داشتند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر در گفت و گو با ایرنا با تایید خبر درگیری ماموران با اشرار گفت: خبر تکمیلی پس از بررسیهای لازم اعلام خواهد شد.

یکی از مسئولان اورژانس ایرانشهر نیز گفت: در این درگیری دو نفر از ماموران شهید و دو نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.