اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری فیزیکی سلیمی درعیادت از باقری


عیادت سه ملی پوش وزنه‌برداری از کوروش باقری با حاشیه‌ای همراه بود.

ایسنا: عیادت سه ملی پوش وزنه‌برداری از کوروش باقری با حاشیه‌ای همراه بود.

بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و سعید محمدپور، ظهر امروز (پنجشنبه) برای عیادت کوروش باقری به بیمارستان "پیامبر" تهران رفتند اما پس از این عیادت و هنگام ترک بیمارستان، اتفاق عجیبی رخ داد.

وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد.

قهرمان ورزش ایران هیچ گاه تصور این را نمی کرد که نتیجه‌ی عیادت از سرمربی تیم ملی وزنه برداری یک سیلی و لبی پاره برای او باشد!

سعید محمدپور، وزنه‌بردار المپیکی ایران که همراه بهداد سلیمی بود، با تایید حمله به بهداد سلیمی در بیمارستان "پیامبران" به خبرنگار ایسنا گفت: داخل بیمارستان یکی از مربیان خرم آباد جلوی بهداد سلیمی را گرفت و گفت "تا دیروز علیه کورش باقری مصاحبه می‌کردی و الان رفیقش شدی" و پس از آن به او حمله ور شد که بهداد سلیمی با منش پهلوانی خود هیچ برخوردی با او نکرد و حتی هیچ حرفی هم به او نزد که این نشان دهنده شخصیت بزرگ سلیمی است و خود من واقعا از این کار بهداد سلیمی خوشحال شدم.


ویدیو مرتبط :
درگیری لفظی بهداد سلیمی و کورش باقری در برنامه زنده شبکه ۱

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: درگیری بهداد سلیمی و کوروش باقری


بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در برنامه زنده شبکه یک علیه یکدیگر صحبت کردند.

خبرگزاری فارس: بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در برنامه زنده شبکه یک علیه یکدیگر صحبت کردند.