اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگیری تازه ماموران شهرداری با دستفروشان/ این بار ماموران شهرداری کتک خوردند



اخبار,خبر های اجتماعی,دستفروشان

ماموران رفع سد معبر شهرداری منطقه 2 تهران مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش منطقه قرار گرفته و مضروب شدند.

عصر روز دوشنبه و در جریان رفع سدمعبر دستفروشان مقابل ایستگاه متروی شادمان، تعدادی از اراذل و اوباش به ماموران خدمات شهری شهرداری منطقه 2 حمله‌ور شده و پنج نفر از آنها را مجروح و راهی بیمارستان کردند. همچنین در جریان این حادثه اراذل و اوباش اقدام به صدمه زدن شدید به خودروهای شهرداری ماموران سد معبر شهرداری نیز کردند.

بر اساس این گزارش تعدادی از شهروندان منطقه و مسافران مترو بعد از مضروب شدن ماموران شهرداری به کمک آنها شتافته و درخواست کمک از نیروهای امدادی کردند.

لازم به ذکر است، سرگروه مهاجمان از سابقه داران شرارت در سطح منطقه محسوب می شود. وی تاکنون چندین بار تعهدنامه محضری مبنی بر عدم بساط گستری که سوابق آن در شهرداری ناحیه موجود است، متعهد شده که از هرگونه بساط و سد معبر خودداری کند.

وی بلافاصله توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده و شکایت شهرداری از نامبردگان در مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به احراز اتهام در خصوص ضرب و جرح عوامل شهرداری شده است که بعد از 24 ساعت بازداشت به قید وثیقه آزاد شده است.

اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
جان دادن مرد دستفروش توسط ماموران شهرداری تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستفروشان ماموران شهرداری را کتک زدند!


مدیرعامل شركت شهربان شهرداری تهران از مصدوم شدن دو نیروی اجرایی شركت شهربان در تعطیلات نوروزی به دست بساط گستران سودجو در میدان آزادی خبر داد.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل شركت شهربان شهرداری تهران از مصدوم شدن دو نیروی اجرایی شركت شهربان در تعطیلات نوروزی به دست بساط گستران سودجو در میدان آزادی خبر داد.

ابوالقاسم چیذری با اشاره به تعطیل نبودن خدمت رسانی نیروهای اجرایی شركت شهربان در ایام تعطیلات نوروزی گفت: نیروهای اجرایی شركت شهربان در تعطیلات نوروزی، برای اجرای قانون و رفاه حال شهروندان، به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی افزود: با وجود آنكه بساط گستران نیازمند با نیروهای معبربان همكاری میكنند و از ساماندهی توسط شهرداری استقبال میكنند اما گروهی از بساط گستران سودجو با اهداف خاص در برابر ماموران اجرای قانون به خشونت متوسل میشوند و معبربانان را با سلاح های سرد و آلات نزاع، زخمی و مصدوم می كنند.

چیذری اظهار داشت: در فصل مهربانی و تعطیلات نوروزی، چهارنفر از بساط گستران سودجو در محدوده میدان آزادی كه با سدمعبر، مزاحم رفت و آمد شهروندان شده بودند، به جای تمكین به قانون و رفع سدمعبر، به سمت ماموران قانون حمله ور شدند و مدیر اجرایی منطقه ٩ و یكی دیگر از نیروها را مصدوم كردند.