اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درگذشت جوان 380 کیلویی عربستانی (+عکس)



درگذشت چاق ترین مرد عربستان,سنگین‌وزن‌ترین جوان عربستان,

درگذشت جوان 380 کیلویی عربستانی (+عکس)

ماجد که بیش از 380 کیلوگرم وزن داشت، به علت وزن زیاد زمینگیر بود و قدرت حرکت نداشت.

سنگین‌وزن‌ترین جوان عربستانی در 26 سالگی در گذشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، صبح امروز (سه شنبه) ماجد الدوسری جوان 26 ساله عربستانی که از اضافه وزن شدید رنج می برد، در بیمارستانی در شهر دمام عربستان درگذشت.

ماجد که بیش از 380 کیلوگرم وزن داشت، به علت وزن زیاد زمینگیر بود و قدرت حرکت نداشت.

قرار بود ماجد و خواهرش "رنا" – که او هم اضافه وزن شدید دارد- برای درمان به خارج از عربستان اعزام شود که پیش از این اقدام، ماجد جان سپرد./عصر ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
ببر 380 کیلویی (خدای من )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك هنرمند جوان دیگر درگذشت(+عکس)



 اخبار فرهنگی - یك هنرمند جوان دیگر درگذشت

سارا بنی‌صدر از هنرمندان فعال تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان پس از 2 سال تحمل بیماری سرطان، روز جمعه هفتم شهریور دار فانی را وداع گفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , تئاتر عروسکی

 

شب گذشته 7 شهریور ماه سارا بنی صدر هنرمند فعال تئاتر عروسکی و کودک و نوجوان بعد از تحمل یک دوره سخت بیماری سرطان در سن 41 سالگی از دنیا رفت.

بنی صدر به عنوان بازیگر در نمایش‌های عروسکی زیادی از جمله « آدم بلا دیو ناقلا»، «رویای شال زرین»، «طفل و تیر و تشنگی»، «سلیمان و سمردون»، «شمشیر و باد و شلاق» و... حضور داشت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند صبح امروز شنبه ساعت 9 صبح از میدان فاطمی، میدان سلماس، کوچه دهم، پلاک 129 به سمت بهشت زهرا برگزار می شود.

همچنین طبق اعلام انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر مراسم ختم این هنرمند روز یکشنبه 9 شهریور در مسجد نور واقع در میدان فاطمی از ساعت 14 تا 15:30 برگزار می شود.
اخبار فرهنگی - مهر