اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

درخواست بررسی استعفای کوچک‌ زاده


در پی درخواست مهدی کوچک‌زاده برای استعفا به دلیل آنچه که امحاء 1700 تن سیب‌زمینی در استان فارس خواند، نادر قاضی‌پور خواستار در دستور کار قرار گرفتن استعفای وی و رسیدگی مجلس به این درخواست شد.

خبرگزاری ایسنا: در پی درخواست مهدی کوچک‌زاده برای استعفا به دلیل آنچه که امحاء 1700 تن سیب‌زمینی در استان فارس خواند، نادر قاضی‌پور خواستار در دستور کار قرار گرفتن استعفای وی و رسیدگی مجلس به این درخواست شد.

نادر قاضی‌پور با استناد به ماده 95 آیین‌نامه داخلی مجلس خطاب به لاریجانی، گفت: استعفای دوستان را مطرح کنید تا مسأله رسیدگی شود. اجازه ندهید مجلس با این رفتارها خدشه‌دار شود.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: 50 پیامک بد از کشاورزان در خصوص امحاء سیب‌زمینی به دستم رسیده است. در حالی که مجلس 10 میلیارد دلار به وزارت نیرو برای مهار آب‌های سطحی پول داده است. چرا هزاران تن سیب‌زمینی امحاء می‌شود؟ به این مسأله رسیدگی کنید.

لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس هفته آینده جلسه ندارد اما با ‌آقایان صحبت می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
پشت پرده استعفای فتح الله زاده!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بررسی خارج از نوبت استعفای کوچک زاده


تاکنون حدود 60 نفر از نمایندگان مجلس این نامه را امضاء کرده‌اند.

فارس: مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به استعفای مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: به دنبال استعفای آقای کوچک‌زاده جمعی از نمایندگان مجلس درحال جمع آوری امضاء برای بررسی خارج از نوبت استعفای نماینده تهران هستند.

وی اضافه کرد: تاکنون حدود 60 نفر از نمایندگان مجلس این نامه را امضاء کرده‌اند.

به گزارش فارس، مهدی کوچک‌زاده نماینده تهران در مجلس صبح امروز (دوشنبه) پس از قطع نطقش از سوی علی لاریجانی در اعتراض به عملکرد هیات رئیسه مجلس در نحوه اداره پارلمان صحن را ترک و استعفای خود را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد.