اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 19 ساله: دوست پسرم را آتش زدم!


چند روز پیش دختری به مأموران پلیس در شهر مبارکه اصفهان مراجعه کرد و گفت دچار عذاب وجدان شده و می‌خواهد به قتل پسری جوان اقرار کند.

روزنامه ایران: چند روز پیش دختری به مأموران پلیس در شهر مبارکه اصفهان مراجعه کرد و گفت دچار عذاب وجدان شده و می‌خواهد به قتل پسری جوان اقرار کند.

دختر 19 ساله گفت: یک سال پیش با «نیما» که در اصفهان زندگی می‌کند، آشنا شدم. مدتی که گذشت نیما به من ابراز علاقه کرد و قرار شد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید، اما خیلی زود رفتارهای نیما تغییر کرد و من تصمیم گرفتم درباره موضوع بیشتر فکر کنم، به خاطر همین کمتر به تماس‌های نیما جواب می‌دادم و سرانجام، تصمیم گرفتم رابطه‌ام را قطع کنم. بعد از اینکه نیما را از تصمیم خودم با خبر کردم، مخالفت کرد اما وقتی اصرار مرا دید، شروع به تهدید کرد.

وی ادامه داد: نیما گفت اگر به رابطه‌ مان ادامه ندهم، عکس‌های خصوصی مرا در فضای مجازی منتشر می‌کند. بعد از اینکه با تهدید‌های او مواجه شدم تصمیم به انتقام گرفتم، به خاطر همین یکی از روزهای خردادماه در محل خلوتی اطراف شهر با او قرار گذاشتم تا درباره ادامه رابطه‌مان حرف بزنیم. وقتی نیما در محل حاضر شد در فرصت مناسب با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم که کشته شد، بعد هم گالن بنزین را از خودرو برداشتم و روی جسدش ریختم و آن را به آتش‌کشیدم.

پس از مراجعه پلیس به محلی که دختر نشانی آن را داده بود، صحنه آتش خاموش شده و بقایای استخوان مشاهده و استخوان‌ها برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی ارسال و دختر 19 ساله روانه زندان شد.

سرهنگ «خسروی» رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این خصوص گفت: با اعلام جواب نظر پزشکی قانونی مأموران دریافتند همه صحبت‌های دختر جوان مبنی بر قتل پسری به نام نیما دروغ بوده، چراکه استخوان‌ها متعلق به حیوانات بوده است. وی ادامه داد: به همین منظور دختر جوان دوباره تحت بازجویی قرار گرفت و به دروغ خود اعتراف کرد.


ویدیو مرتبط :
مکالمه دوست دختر و دوست پسر یک ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیپلمات ایرانی به مدت یک سال کارت عضویت استخر مختلط را داشته است/پدر دختر 14 ساله: اگر محافظین حضور نداشتند، این مرد را دار می زدم



ادعای CNN:

دیپلمات ایرانی به مدت یک سال کارت عضویت استخر مختلط را داشته است/پدر دختر 14 ساله: اگر محافظین حضور نداشتند، این مرد را دار می زدم

زمانی که فرزندان اقدامات دیپلمات ایرانی را به گوش والدین خود رساندند، پدران و مادران خشمگین با دیپلمات مربوطه درگیر شدند و حتی یکی از والدلین با او دست به یقه شد.

 

 ,دیپلمات ایرانی برزیل,تجاوز دیپلمات ایرانی

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سی ان ان مدعی عضویت یکساله دیپلمات ایرانی در استخر مختلط در برزیل شد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این شبکه ی آمریکایی گزارش داد: زمانی که فرزندان اقدامات دیپلمات ایرانی را به گوش والدین خود رساندند، پدران و مادران خشمگین با دیپلمات مربوطه درگیر شدند و حتی یکی از والدلین با او دست به یقه شد.

پدر یک دختر 14 ساله گفت: زمانی که کارکنان استخر از موضوع مطلع شدند، می خواستند او(دیپلمات ایرانی) را بکشند.

وی افزود: اگر استخر محافظ نداشت، شما هم اکنون در حال مصاحبه با من به خاطر ارتکاب به قتل یا دار زدن فرد مذکور بودید.

بر اساس این گزارش، پس از این ماجرا، کارکنان استخر با پلیس تماس گرفته و او را تحویل نیروهای پلیس دادند.

سی ان ان در ادامه مدعی شد: این دیپلمات ایرانی حدود یک سال است که در این استخر عضو است و هم اکنون به دلیل اتهامات مطروحه، عضویت او معلق شده است.

انتونیو پاتریوتا، وزیر خارجه برزیل، ایران را به برای اطلاعات بیشتر تحت فشار قرار داده است.

وی گفت: ما از خواستار توضیح شفاف از ایران در خصوص این اتهامات نگران کننده هستیم.

وزیر خارجه برزیل اظهار داشت: امیدواریم که ایران ما را از این ماجرا مطلع سازد تا بتوانیم اقدامی به جا از خود نشان دهیم.