اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر 15 ساله قربانی رابطه جنسی قبل از ازدواج


یک دختر 15 ساله مالدیوی که ظاهراً مورد تجاوز پدرخوانده اش قرار گرفته، به جرم داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج با مرد دیگری، توسط دادگاه مالدیو به 100 ضربه شلاق محکوم شد.

 
 
 
 
  صبح بخیر:  یک دختر 15 ساله مالدیوی که ظاهراً مورد تجاوز پدرخوانده اش قرار گرفته، به جرم داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج با مرد دیگری، توسط دادگاه مالدیو به 100 ضربه شلاق محکوم شد.

 پلیس این کشور اسلامی در حال تحقیق و جستجو در مورد سالها تجاوز پدرخوانده این دختر به او بود که ادله جدیدی پیدا کرد. این دختر و پدرخوانده اش در ژوئن 2012، به خاطر پیدا شدن جسد بچه ای که در خارج از منزل آنها دفن شده بود، بازداشت شدند.

به گزارش صبح بخیر، پدرخوانده این دختر که طبق گزارش ها سالها به این دختر تجاوز می کرده، به جرم تجاوز و کشتن بچه ای که از این تجاوز به دنیا آمده بود، به 25 سال زندان محکوم شد. او به تجاوز به بچه صغیر و قتل محکوم شد، در حالیکه دختر مذکور به پنهان کردن جرم او و قتل محکوم شد. این دختر بعداً به پلیس اعتراف کرد که با مرد دیگری رابطه جنسی داشته است.

هنوز مشخص نیست که آن مرد هم محکوم شود یا خیر. مسئولین دادگاه گفته اند که مجازات این دختر زمانی که به 18 سالگی برسد اجرا خواهد شد. تا آن موقع تحت بازداشت خانگی خواهد بود. دولت مالدیو دادگاه را مجبور کرده است که نسبت به این دختر ملایمت نشان دهد، زیرا او تحت شوک روانی ناشی از تجاوز بوده است. عفو بین الملل هم اتهامات به این دختر را "خشونت آمیز" توصیف کرد.

 سخنگوی عفو بین الملل گفت: «قربانیان تجاوز یا شکل های دیگر خشونت جنسی باید مشاوره و حمایت ببینند، نه اینکه به جرمی محکوم شوند.» «شلاق زدن مصداق نقض ممنوعیت شکنجه و درمان یا مجازات بیرحمانه، غیرانسانی و خوارکننده است.» «مقامات مالدیو باید فوراً استفاده از این مجازات را بدون توجه به شرایط پایان دهند.

اینکه این بار دختر 15 ساله رنج کشیده ای در خطر است، مسئله را ناپسندتر و نکوهیده تر می کند.» «شلاق زدن نه تنها غلط و خوارکننده است، بلکه می تواند زخم های بلندمدت روانی و جسمی بجا بگذارد.»


ویدیو مرتبط :
‫فوری: دختر بچه سه ساله ایرانی قربانی جدید تجاوز جنسی در پارک‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی +عکس



اجبار یک دختر 15 ساله به برقراری رابطه جنسی +عکس

پلیس تکزاس در پی شکایت والدین یک دختر 15 ساله از دبیر یک دبیرستان در خصوص ربوده شدن دخترشان توسط وی خواستار دستگیری وی شدند.

تجاوز,رابطه جنسی نامشروع,سوء استفاده جنسی


این 15 ساله که "جسیکا آنجل" نام دارد و دانش آموز یکی از دبیرستانهای تگزاس است با وعده های دروغین و واهی دبیر دبیرستان از خانه و خانواده اش متواری شد.
به گفته پدر و مادر این نوجوان دبیر ریاضی این دبیرستان دخترشان را ربوده است و باید دستگیر شود.
"جرمی فارست" دبیر ریاضی 38 ساله این دبیرستان بعد از برقراری یک رابطه جنسی نامشروع با "جسیکا" از او خواست تا خانه خود را ترک کند و همراه وی به نیویورک برای آینده ای درخشان همراه شود.

تجاوز,رابطه جنسی نامشروع,سوء استفاده جنسی


بعد از گذشت 2 ماه جسیکا در حالی که آثار کبودی بر روی صورت و بدنش مشاهده می شد با ظاهری آشفته به منزل بازگشت و والدین خود را شگفت زده کرد."جسیکا آنجل" در اداره پلیس پرده از هویت فرهنگی "جرمی فارست"برداشت و همه چیز را برای افسر پلیس آندره ینکسون بازگو کرد.


این دختر 15 ساله اظهار داشت که دبیرش از وی سوء استفاده جنسی می کرد و او را مجبور می کرد در قابل دریافت پول با ده ها نفر دیگر رابطه برقرار کند. جسیکا به مدت 56 روز در اسارت این مرد بود و حتی در برخی از موارد زمانیکه وی بر اثر خوردن مشروبات از حالت طبیعی خارج می شد وی را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار می داد.


به گزارش پزشک قانونی اثار ضرب و شتم و شکنجه بر روی بدن وی که با سیگار سوخته شده بود تایید و تحویل مقامات قضایی دادگاه داده شد.پلیس شب گذشته توانست بعد از یک عملیات موفق آمیز این مرد را هنگام بازگشت به منزل مخوفش در حالتی غیر عادی بازداشت کند.
بعد از بررسی پرونده وی ، چند سابقه تجاوز به کودکان 5 سال در فرانسه داشته است.هفته آینده دادگاه فارستبه صورت علنی در دادگاهی در تگزاس برگزار خواهد شد..../پارسینه