اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر پرستار پدرش را خفه کرد/ پلیس:انگیزه جنایت هنوز مشخص نیست



یک دختر اهل انگلستان مضنون به قتل پدر پیرش دستگیر شد .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانم 36 ساله اهل "دگنهام ، اسکس " که از پدر پیر و ناتوان خود پرستاری می کرد، او را در  یک اقدام بی رحمانه خفه کرده است .

براساس گزارش پلیس خانم " کلایرداربی شایر " 36 ساله که یک پرستار می باشد و سالیان طولانی به نگهداری از بیماران ناتوان و مراقبت از آنها در خانه هایشان مشغول بود در این اواخر به نگهداری از پدر پیر خود آقای " براین داربی شایر " 67 ساله که از بیماری " ام اس " رنج می برد می پرداخت که جسد این پدر پس از 8 روز در خانه اش واقع در " دگنهام " توسط پلیس پیدا شد .

پلیس در ادامه افزود پس از بررسی پزشکی قانونی و کالبد شکافی جسد مشخص شده که قربانی آقای " براین " در 2 سپتامبر خفه شده است .

همچنین در گزارش آورده است؛ این خفگی توسط گذاشتن یک کیسه پلاستیکی بر سر قربانی و نرسیدن اکسیژن کافی به وی صورت گرفته است .

خانم " کلایر " که پس از قتل پدر از محل گریخت ، پس از یک تعقیب و گریز توسط پلیس بازداشت شد .

او که در دادگاه روز گذشته حاضر شد به جز نام و نشان خود تمام جزئیات پرونده قتل و اتهام وارده به خود را رد کرد .

پلیس در حال بررسی بیشتر موضوع و دریافت اطلاعات بیشتر برای یافتن قاتل اصلی و چگونگی رخ داد جنایت می باشد .

خانم " کلایر " به عنوان مضنون اصلی قتل در 30 نوامبر باید در دادگاه حاضر شود و در صورت صحت اتهام وارده به او به بیش از 30 سال حبس محکوم خواهد شد .

 

 اخبار حوادث   - باشگاه خبرنگاران  


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی پس از قتل عام خانواده/پلیس: انگیزه جنایت هنوز مشخص نیست + تصاویر



مردی اهل کارولینای آمریکا پس از کشتن اعضای خانواده اش دست به خود کشی زد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،مردی اهل کارولینای آمریکا  پس از کشتن اعضای خانواده اش دست به خود کشی زد .

پلیس کارولینا پس از تماسی که از طرف یکی از دوستان این خانواده قربانی دریافت کرد خود را به محل حادثه که منزلی واقع در راک هیل بود رساند .

اخبار,اخبارحوادث,قتل  عام خانوادگی

براساس گزارش پلیس این خانم که برای تعطیلات روز استقلال " امریکا " به دیدن خانواده قربانی آمد و برای شام در شب یکشنبه دعوت بود وقتی به آنجا می رسد، (چند دقیقه بعد از تیراندازی) متوجه می شود که هیچ کدام از اعضای خانواده تلفن را جواب نمی دهد و با پلیس تماس می گیرد .

بر اساس تحقیقات گسترده تر پلیس پدر خانواده آقای " راندی مور " 51 ساله ابتدا به همسر خود خانم " آنامور " 50 ساله شلیک کرده و سپس بیرون از خانه رفته و به پسرش " جیسن لاکامی " 31 ساله که به اتفاق نامزدش خانم " لورا یانگ " 31 ساله بر روی نیمکت نشسته بودند شلیک کرده و سپس به داخل برگشته و خود را نیز کشت .

اخبار,اخبارحوادث,قتل  عام خانوادگی

این تیر اندازی ها به وسیله هفت تیر صورت گرفت که خانم " آنا " در سال 2010  خریداری کرد چرا که آقای " مور " به علت سو سابقه در مورد مواد مخدر و کلاهبرداری از بانک قادر به خرید اسلحه نبود .

آقای " مور " چندین بار برای رفتارهای خشونت آمیز جرم هایی نظیر کلاهبرداری از بانک و استعمال مواد مخدر دستگیر شده بود .


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران