اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختر صدام به داعش پیوست



اخبار ,اخبار بین الملل ,دختر صدام

 

اخبار بین الملل - دختر صدام به داعش پیوست

رغد صدام، دختر صدام حسین این روزها به استان الانبار عراق بازگشته است. او درحالیکه حمایت عربستان، امارات و قطر از گروه تروریستی داعش را ستود، تاکید کرد که اولین زن مجاهدی است که در الانبار حضور خواهد داشت.

افکارنیوز به نقل از النخیل نوشت: دختر صدام حسین در یک بیانیه مطبوعاتی به عنوان سخنگوی حزب منحل شده بعث عراق گفته است که در خلال یکی از سفرهای خود موفق شده است با برادران سعودی دیدار کند و در جریان این دیدار با سعودی‌ها توافق شده تا آنها حملات شدید ارتش عراق علیه حزب بعث و گروه داعش را دفع کنند.

او افزوده است: بعد از سفر به عربستان سعودی، قطر و امارات، به مراکش و تونس خواهم رفت تا زنان مجاهدی را جذب خود کنم که این زنان می‌توانند از مردان مجاهد با تمام توان حمایت کنند!

وی که مدعی است به شیوخ، شاهان و شاهزادگان خلیج فارس قول داده است تا اولین زن مجاهد الانبار باشد تاکید کرده است: علیرغم هشدارهای پزشکان که این فعالیت‌ها می‌تواند سلامتی مرا در خطر بیندازد، من حاضرم همه چیز خود را بدهم تا حکومت ما برای بار دوم مستقر شود. 

اخبار بین الملل - افکارنیوز

 


ویدیو مرتبط :
پیوستن دختر صدام به تروریست های داعش در الانبار عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر صدام از پیوستن به داعش خبر داد/برای مقابله با داعش، حکم جهاد صادر شد



اخبار, اخبار بین الملل, گروه داعش


اخبار بین الملل - دختر صدام از پیوستن به داعش خبر داد

دختر صدام اعلام کرد که برای تامین خواست‌های نیروهای دولت اسلامی عراق و شام(داعش) آماده است و وی به زودی به این گروه می‌پیوندد.

به گزارش فارس، روزنامه الحقیقه خبر داد که رغد صدام دختر دیکتاتور معدوم عراق اعلام کرد به زودی به صحرای الانبار می‌رود تا به نیروهای داعش بپیوندد.

بنابراین گزارش رغد گفت: من به زودی به نیروهای دولت اسلامی عراق و شام خواهم پیوست تا اولین زن مجاهد در داعش باشم که بتوانم خواست‌های آنها را برآورده کنم و درکنارشان با ارتش عراق بجنگم.

وی همچنین از عربستان، امارات و قطر هم به دلیل حمایت‌هایشان از داعش تشکر کرد.

رغد صدام پس از سرنگونی رژیم پدرش در عراق در سال 2003 به اردن متواری شده و از آن زمان تاکنون نتوانسته به عراق بازگردد.


                                              .........................................


برای مقابله با داعش، حکم جهاد صادر شد

شیخ احمد کبیسی، مفتی سنی مذهب عراق، برای مقابله با تکفیری های داعش، حکم جهاد صادر کرد. وی تصریح کرد: این افراد شریک اسرائیل و سعودی ها هستند و در راه تضعیف و نابودی اسلام قدم بر می دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شیخ احمد الکسیبی، روحانی برجسته و مفتی اهل سنت عراقی ضمن واجب دانستن جهاد با کسانی که خود را دولت اسلامی عراق و شام می نامند، گفت: واجب بودن مقابله با آنها، تنها به اقدامات روزهای اخیر آنها در عراق ربط ندارد و حکم جدیدی نیست. آنها شریک اسرائیل و سعودی ها هستند و در راه تضعیف و شکست اسلام می جنگند.

این روحانی برجسته که تحصیلات دانشگاهی و مدرک دکترای الهیات و جامعه شناسی دارد و در دانشگاه های امارات نیز تدریس می کند، افزود: من باردیگر اطمینان می دهم که داعش از وهابیت منشعب شده تا فرایند درهم شکستن اسلام را سرعت بخشد و با راهکارها و حمایت های بزرگان صهیونیسم موفق شده در لیبی، تونس، یمن و سومالی و اخیرا در عراق گسترش یابد.

الکبیسی اضافه کرد: دیگر همه می دانند که سعودی ها با کمک امریکا، این گروه را مسلح و تقویت کرده اند و در حالی آنها را به عنوان عرب و مسلمان مطرح می کنند که نیمی از آنها  عربی نمی دانند و با فرائض اولیه اسلام هم آشنا نیستند، اما ادعا و شعار ناسیونالیسم عربی دارند.

وی با انتقاد شدید از برخی چهره ها و نهادهای دانشگاهی غربی که اینگونه گروه ها را آزادیخواه می نامند، گفت: لازم نیست مثل ما عراقی ها بدانید که اغلب سران آنها را کمونیست ها و اعضای حزب بعث تشکیل می دهند، اما مگر نمی بینید که آنها از هرگونه آزادی مردم و جامعه نفرت دارند و سرسخت تر از کمونیسم با آزادی های فردی و عمومی مقابله می کنند؟

این مفتی اهل سنت که مناظره تلویزیونی او با سه مفتی وهابی سعودی؛ یوسف الاحمد، محمد العریفی و عایض القرنی، رسوایی وهابیت و پوچی مفتی های آل سعود را آشکار کرد، دو سال پیش نیز، در پاسخ به سوال شبکه تلویزیونی دبی درباره پیروی از امام علی (ع) و معاویه تصریح کرده بود: نمی شود به طور همزمان، هم علی را دوست داشت و هم معاویه را. شما کسی را دوست دارید که امر به سب علی ابن ابیطالب بر فراز منابر کرد. اما یکی را برگزینید یا با معاویه باشید یا با علی (ع). من از خدا می‌خواهم که من را با علی ابن ابیطالب (ع) محشور کند.

با پخش این سخنان، وهابیون در امارات و عربستان تظاهرات کرده و خواستار اخراج کبیسی از دانشگاه و تعطیلی شبکه دبی شدند.
اخبار بین الملل - فارس,شبکه خبر