اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختری فوتبالیست زیباترین بانوی شایسته انگلیس + عکس



دختری فوتبالیست زیباترین بانوی شایسته انگلیس + عکس
کاپیتان یک تیم فوتبال بانوان امیدوار است که بتواند در ماه آینده جایگاه تیم خود را در جدول لیگ بهبود بخشد، اما پیروزی او هیچ چیزی در زمین برای او به ارمغان نمی آورد.

به گزارش پارس ناز کورال بیری 18 ساله در رقابت پایانی بانوی شایسته که ماه اخیر در انگلیس بر گذار شد کفش های ورزشی خود را به جای کفش پاشنه دار پوشید تا بتواند نظر داوران این رقابت را با مهارت های پا به توپ خود جلب کند.کورال  قبلا طرفداران زیادی داشت که به تماشای بازی وی در تیم لیتون بانوان(ویکسنز) می آمدند.

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


او که در پست هافبک میانی بازی می کرد اکنون می بایست با 60 ملکه زیبایی دیگر در رقابت پایانی بانوی شایسته که در لستر انگلستان برگذار شد به رقابت می پرداخت. او میگوید: من بسیار مضطرب بودم چون که قبل از این هیچگاه در چنین رقابتی شرکت نکرده امکورال بعد از اینکه دوستانش به شوخی از او خواستند در رقابت بانوی شایسته انگلیس شرکت کند، نشان داد که به راحتی می ‌تواند به مرحله پایانی راه پیدا کند. 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


او در این رقابت به مقام اول رسید ولی در نهایت به خاطر نداشتن گذرنامه بریتانیایی رد صلاحیت شد.و نوجوان 17 ساله لهستانی "کلودیا زباک" به جای او مقام اول را بدست آورد. به برنده رقابت های بانوی شایسته انگلیس یک سفر تشریفاتی به موریس می دهند و شانس شرکت در رقابت های جهانی را بدست می آورد. 

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


کورال می‌گوید: هر ساله دختران زیادی برای بدست آوردن مقام بانوی شایسته تلاش می‌کنند، اما این اولین حضور من در این رقابت‌ هاست، شاید بعدها بتوانم بانوی شایسته شوم، من از بچگی عاشق فوتبال بودم و هنوز هم هستم. من طرفداران زیادی دارم که هر هفته  من را تشویق می‌ کنند./پارس ناز

 


ویدیو مرتبط :
بانوی فوتبالیست افغان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری که قصد دارد گوسفندهای فوتبالیست پرورش دهد! +عکس



دختری که قصد دارد گوسفندهای فوتبالیست پرورش دهد! +عکس

 

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: شاید خیلی ها ترجیح دهند از سگ و گربه  به عنوان حیوانات خانگی و دست آموز استفاده کنند اما " کتی دانسمور" نظر دیگری دارد او سعی دارد با  پرورش گوسفند به جای حیوانات دست آموز معمولی بخت خود را به عنوان یک مربی حیوانات امتحان کند.

 

 

گوسفندهای فوتبالیست, اخبار گوناگون

 

او میگوید نمیتواند تصور کند کسی این حیوان را به خاطر گوشت و یا دیگر مزیتهایش استفاده کند. وی اکنون 4 گوسفند دارد که همیشه و همه جا کنار او هستند. این زن که تجربه ای هم در زمینه بازیگری دارد به این گوسفندان آموخته است که فوتبال بازی کنند و معمولا این کار را در زمینهای سبز اطراف خانه انجام میدهند.

 

 

گوسفندهای فوتبالیست, اخبار گوناگون

 

وی میگوید گوسفندانش بهترین دوستانش هستند و او حاضر نیست آنها را با تمام دنیا عوض کند. او در کنار این گوسفندها خوشحال است و به آنها عادت کرده است.

 

گوسفندهای فوتبالیست, اخبار گوناگون

 

خانم دانسمور 20 ساله این گوسفندها را به پیشنهاد پدرش که یک مرد 65 ساله است از یک مزرعه دار خریداری کرده است.او میگوید تا کنون حدود 1800 پوند برای این گوسفندها هزینه کرده است..../پرداد