اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دختران پیشمرگ کرد با سلفی های جدید


تصاویر جدیدی از دختران پیشمرگ کرد در شبکه های اجتماعی امروز منتشر شده است که علاقه این جنگجویان به گرفتن عکس های سلفی را نشان می‌دهد.

 
 
 
 

صبح بخیر: سلفی های مختلف پیشمرگ های دختر در منطقه کردستان، اخیراً در فضای شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان دهنده علاقه وافر این افراد به گرفتن عکس سلفی می‌باشد. به گزارش گتی ایمیج، این تصاویر که با گوشی های هوشمند در اربیل عراق گرفته شده است، دختران پیشمرگ را در حالی که ژست خاصی در مقابل دوربین گوشی خود گرفته‌اند نشان می‌دهد که با آرایش خاص، مشغول گرفتن سلفی از زوایای مختلف هستند. این تصویر بر روی پایگاه به اشتراک گذاری امریکایی گتی ایمیج انتشار یافته است که منبع آن را فرانس پرس معرفی کرده است.

دختران پیشمرگ کرد با سلفی های جدید

به گزارش برترین‌ها، این تصاویر، ساعاتی پس از انتشار، با بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی، به ویژه فیسبوک و اینستاگرام رو به رو شد که کاربران از کشورهای مختلف دنیا را به واکنش انداخت و سبب شد تا این محتواها را بارها توییت و باز نشر کنند. برخی‌ها نوشته بودند که چطور پیکارجویان انتحاری کردستان در برابر دشمن خود، با سبک و سیاق آرایش کرده در میدان نبرد حاضر شوند و دلیل این کار نامشخص است.

دختران پیشمرگ کرد با سلفی های جدید

(این تصویر در 9 جون در منطقه خودمختار اربیل عراق با آیفون گرفته شده است)

دختران پیشمرگ کرد با سلفی های جدید

دختران پیشمرگ کرد با سلفی های جدید

(پیشمرگ مرد که همزمان با 2 گوشی آیفون مشغول گرفتن سلفی از خود و هم‌رزمانش است)

دختران پیشمرگ کرد با سلفی های جدید
گفتنی است پیش مرگ های کرد اربیل عراق، با هشتگ زیر در شبکه های اجتماعی قابل ردیابی هستند:

https://twitter.com/hashtag/peshmerga و در نشانی /twitter.com/kurdish_froce هم برنامه های خود را ارائه می‌کنند. خبرگزاری فرانسه که به انتشار چنین تصاویری در یک روز گذشته روی آورده است، با هشتگ ها و مراجعات مکرر مخاطبان وب مواجه شده است.


ویدیو مرتبط :
عکس سلفی روی دریاچه یخ زده کار دست دختران داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتوای مفتی سلفی برای کنیزی دختران بی بضاعت



اخبار,اخبار اجتماعی, فتوای  مفتی سلفی درباره دختران سوری


اخبار اجتماعی - فتوای مفتی سلفی برای کنیزی دختران بی بضاعت
 
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت: قرن‌ها پس از مبارزه اسلام علیه برده‌داری و به پایان رسیدن دوران برده‌داری، اكنون بعضی از مفتی‌های سلفی به این نتیجه رسیده‌اند كه می‌توان دختران بی‌بضاعت را به كنیزی گرفت!

شیخ یاسر عجلونی مفتی سلفی اردنی فتوا داده كه دختران سوری می‌توانند به عنوان كنیز و برده به عقد مردانی كه خواهان این امر هستند درآیند.

این شیخ سلفی فتوای خود را اینگونه توجیه می‌كند كه دختران سوری كسی را ندارند كه مخارجشان را تأمین كند و از آنها حمایت نماید بنابر این می‌توانند به عنوان كنیز به عقد مردان درآیند.

وی شرط به كنیزی درآمدن را كثرت دختران و كمی مردان می‌داند كه به تعبیر خودش در جنگ‌های آخرالزمان اتفاق می‌افتد و ادامه می‌دهد ما به آخرالزمان رسیده‌ایم.
اخبار اجتماعی - جمهوری اسلامی