اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داود احمدی‌نژاد: از ولایتی حمایت می کنم/ به نفع جلیلی کناره‌گیری نکردم



حمایت داود احمدی‌نژاد از ولایتی

داود احمدی‌نژاد: از ولایتی حمایت می کنم/ به نفع جلیلی کناره‌گیری نکردم

داود احمدی‌نژاد گفت: به نظر بنده آقایان ولایتی و جلیلی به خط ولایت نزدیکترند که این پختگی در آقای ولایتی بیشتر است. 

به گزارش  فارس، داود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه مراسم تبلیغاتی علی‌اکبر ولایتی در مسجد انصارالحسین شهید محلاتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که مگر شما به نفع سعید جلیلی از انتخابات کناره‌گیری نکردید؟ اظهار داشت:‌ من در نامه‌ام چنین چیزی ننوشته‌ام که به نفع جلیلی کناره‌گیری می‌کنم؛ این را خود رسانه‌ها نوشتند چرا که بعضی از رسانه‌ها خودسر هم هستند؛ من نامه‌ام الان در سایت موجود است.

وی در مورد حضورش در مراسم انتخاباتی ولایتی نیز گفت: من امروز آمدم صحبت‌های آقای ولایتی را شنیدم؛ برای من دو نفر از بین این 8 نفر به خط ولایت‌ نزدیکترند که یکی آقای ولایتی و دیگری آقای جلیلی است که با توجه به صحبت‌های آقای ولایتی به نظر من پختگی در ایشان بیشتر است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسشی مبنی براین که آیا شما از آقای ولایتی حمایت می‌کنید، تصریح کرد: ان‌شاءالله، ان‌شاءالله. البته هیچ چیز معلوم نیست چون می‌خواهند ائتلاف کنند و مشخص نیست چه کسی از ائتلاف بیرون می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امروز که من به مراسم سخنرانی دکتر ولایتی آمدم می‌خواهم از ایشان حمایت کنم اما اگر خروجی ائتلاف شخص دیگری باشد از آن حمایت می‌کنم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی براینکه با توجه به ردصلاحیت آقای مشایی به نظرتان اخوی شما چه اقدامی خواهد کرد، گفت: اگر کسی می‌خواهد تابع قانون باشد هیچ اقدامی نباید انجام دهد مگر اینکه بخواهد از قانون رد شود./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد: به انتخابات 1400 فکر نکردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بعد از ولایتی؛ حداد عادل هم از احتمال کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع جلیلی خبر داد



 کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع جلیلی

بعد از اعلام علی‌اكبر ولایتی؛

حداد عادل هم از احتمال کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع جلیلی خبر داد

بعد از اعلام علی اكبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه از احتمال کناره گیری کاندیداهای جریان اصولگرا به نفع جلیلی، حداد عادل نیز امروز این مساله را تایید كرد.

بعد از اعلام علی اكبر ولایتی عضو ائتلاف سه گانه از احتمال کناره گیری کاندیداهای جریان اصولگرا به نفع جلیلی، حداد عادل نیز امروز این مساله را تایید كرد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه‌ مراسم تشیع پیکر حاج محمود مرتضایی‌فرد وزیر شعار انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به این که آیا احتمال کناره‌گیری نامزدهای اصولگرا به نفع سعید جلیلی وجود دارد گفت: این احتمال منتفی نیست و اصولگرایان باید همه احتمالات را در این انتخابات در نظر داشته باشند علاوه بر آن اصولگرایان نشان دادند که مصالح انقلاب را بر منافع شخصی ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به آخرین روز ثبت نام گفت: تحولاتی که در این روز صورت گرفت شرایط جدیدی را به وجود آورد که ضرورت وحدت اصولگرایان را بیشتر کرد.

حداد ادامه داد: در یک ماه باقی مانده اصولگرایان باید با توجه به موقعیت خطیر پیش آمده در جهت حفظ آرمان‌های امام و رهبری تلاش کنند./ایلنا

 

 

ولایتی؛