اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

دانش آموز رفیق كش، خوابگاه شبانه روزی را به خون كشید



 

 دانش آموز رفیق كش، خوابگاه شبانه روزی را به خون كشید

 

 فرمانده انتظامی شهرستان دنا از به قتل رسیدن یك دانش آموز توسط همكلاسی اش با ضربات متعدد چاقو خبر داد. به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ طهمورث سالاری افزود: مأموران انتظامی كلانتری ۱۱ شهر سی سخت عصر روز جمعه سوم دی ماه سالجاری در جریان پیدا شدن جسد بی جان خون آلود فردی در دره ای در نزدیكی خوابگاه یك هنرستان پسرانه قرار گرفتند.

 

وی اظهار كرد: مأموران انتظامی پس از عزیمت به محل و مشاهده جسد دریافتند؛ مقتول بوسیله ضربات چاقو بر نواحی صورت و پشت از پای درآمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا خاطرنشان كرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد، مقتول دانش آموز یكی از هنرستان های شهر سی سخت بوده و در خوابگاه شبانه روزی این هنرستان اقامت داشته است.

طهمورثی تصریح كرد: در ادامه با تحقیق از همكلاسی ها و دوستان مقتول، پلیس به دو هم اتاقی او در خوابگاه مظنون شد كه پس از هماهنگی با مقام قضایی حین بازرسی از اتاق این خوابگاه در كمد یكی از آنان شلوار و پیراهن خون آلوده پیدا كردند و حدود دو ساعت پس از وقوع حادثه صاحب آن را دستگیر كردند.

وی ادامه داد: این دانش آموز ۱۶ ساله با انتقال به مقر پلیس به قتل هم اتاقی خود اعتراف كرد.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی كهكیلویه و بویراحمد، طهمورثی با اعلام اینكه دربررسی و بازسازی صحنه جرم مشخص شد آلت قتاله بكار رفته از سوی متهم به قتل، یك عدد چاقوی آشپزخانه بوده است، گفت: رسیدگی به این پرونده برای تعیین انگیزه وقوع این قتل و بررسی زوایای پنهان آن ادامه دارد.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
عزاداری شبانه روزی و دعای شبانه روزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات خودکشی یک دانش آموز در مدرسه شبانه روزی



 دانش آموز 16 ساله مدرسه شبانه روزی شهید مطهری به زندگی‌اش پایان داد.

  دانش آموز 16 ساله ای که در مدرسه شبانه روزی شهید مطهری در آبیز شهرستان زیرکوه مشغول به تحصیل بود دست به خودکشی زد.
 
این دانش آموز قبل از خودکشی از سوی پدرش مورد نکوهش قرار گرفته بود و سپس در زمانی که سایرین در خواب بودند، پشت خوابگاه خودش را به نرده‌ها حلق آویز می‌کند.


 اخبار حوادث  - میزان