اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

داعش 6 جوان را زنده به‌گور کرد



 اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, گروه تروریستی داعش

عناصر گروه تروریستی داعش 6 جوان عراقی را زنده به‌گور کردند.

به گزارش العالم، "جبار المعموری" از فرماندهان بسیج مردمی عراق روز دوشنبه به شبکه سومریه نیوز گفت: بر اساس اطلاعات تأیید شده، داعش در جنایتی هولناک در شهر شرقاط (شمال صلاح الدین) 6 تن از جوانان را در گودالی عمیق در اطراف این شهر زنده به‌گور کرده است.

المعموری افزود: داعش این جوانان را به اتهام جاسوسی برای نیروهای امنیتی به قتل رساند.

وی اظهار داشت: پس از تکرار حملات به گشتی‌های داعش در شرقاط، این گروه تروریستی برای جلوگیری از هرگونه قیام مردمی ضد عناصر این گروه، اعدام‌های بسیاری را در این شهر انجام داده است.

شهر شرقاط از ژوئیه 2014 تحت کنترل گروه تروریستی داعش است، و اکنون یکی از مهمترین پایگاه‌های داعش در صلاح الدین به شمار می‌آید.

 

 اخبار بین الملل  - العالم 


ویدیو مرتبط :
زنده به گور کردن دختر جوان 17ساله .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنده به گور کردن دهها کودک و جوان عراقی توسط داعش




 اخبار بین الملل - زنده به گور کردن دهها کودک و جوان عراقی توسط داعش

عناصر گروهک تروریستی - تکفیری موسوم داعش دهها کودک و جوان عراقی را در شهر موصل در شمال این کشور زنده به گور کرد.

اخبار,اخباربین الملل,نسل کشی  داعش در عراق

 

ˈفاضل الغراویˈ عضو کمیسیون عالی حقوق بشر در عراق در بیانیه ای که سایت السومریه نیوز آن را منتشر کرده، فاش کرد: گروه تروریستی داعش صدها کودک و جوان عراقی را در گورهای جمعی در موصل ˈزنده به گورˈ کرده است.

گروهک تروریستی داعش پس از اشغال مناطقی در شمال و غرب عراق، جنایات هولناکی را علیه مردم عراق مرتکب شده است.

حسن الشمری وزیر دادگستری عراق این هفته اعلام کرد که از سوی نخست وزیر این کشور، مامور پیگرد حامیان مالی داعش در عراق شده و دولت مالکی از آنها به دادگاه بین المللی شکایت خواهد کرد.

وی افزود: به این منظور کمیته ای برای مستند سازی جنایات داعش در عراق تشکیل شده تا این موارد در فهرست جنایات نسل کشی در دادگاه جنایی بین المللی درج شود.
 اخبار بین الملل - انتخاب